Sökning: "High-Tech Marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 20 uppsatser innehållade orden High-Tech Marketing.
1. Utilization of digital technologies in internationalization processes. A case study of high-tech SMEs in Sweden
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis explores the role of digitalization in the internationalization process of Swedish Small and Medium-sized Enterprises (SMEs). In today's global economy, digitalization has become increasingly important for firms to remain competitive. LÄS MER
2. High-Tech is for Everyone: A Case Study of Commercialization to the Restaurant Industry
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Commercialization has been recognized as one of the most difficult phases of the innovation process. Failure rates are high, even for products with the potential to address real needs and deliver real customer value. This master's thesis explores commercialization in an even more challenging business context than the typical case. LÄS MER
3. Key components of building customer trust in the space industry : An investigation of the future of satellite applications
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Industriell teknik; Uppsala universitet/Institutet för rymdfysik, UppsalaavdelningenSammanfattning : This study is an empirical case study of the Swedish space- and automation company Unibap AB about how to build trust in the space industry. The space industry is distinctive in the way that space missions are at high stakes because of the high costs and the fact that the technology can not be modified after launch. LÄS MER
4. Lönsamma relationer mellan företag : En kvalitativ studie på hur leverantörer av högteknologisk SaaS kan arbeta med relationsmarknadsföring för att attrahera kundgrupperna på den tidiga marknaden utifrån The Technology Adoption Life Cycle
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : I denna uppsats diskuteras hur relationsmarknadsföring kan användas av företag som utvecklar högteknologiska SaaS-lösningar för att bygga lönsamma relationer på en tidig marknad. För att svara på frågeställningen “Hur kan högteknologiska SaaS-leverantörer arbeta med relationsmarknadsföring för att attrahera kundgrupperna Innovators och Early adopters på den tidiga marknaden utifrån The Technology Adoption Life Cycle?” har en kvalitativ metod i form av en fallstudie använts. LÄS MER
5. Optimizing Warehouse Logistics with Artificial Intelligence : Market analysis
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : This report is a part of a larger project with the aim of developing a proof-of-concept prototype. The project was started on the initiative of Company X and is a collaboration between them and the University of Borås. Company X are a logistics consultant firm specialized in warehousing operations. LÄS MER