Sökning: "IT relation in business"
Visar resultat 16 - 20 av 1406 uppsatser innehållade orden IT relation in business.
16. The Devil Wears (New) Prada
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In contemporary society, it is emphasised that ownership of clothing plays a crucial role in construction- and presentation of personal identities. With the rise of sustainable consumerism and the sharing economy, access-based consumption has emerged as a notable trend, offering individuals temporary access to non-exclusively owned clothing. LÄS MER
17. Sambandet mellan ESG-betyg och finansiella prestationer: En kvantitativ studie som undersöker sambandet mellan ESG-betyg och finansiella prestationer inom den europeiska finanssektorn
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Syfte: Företag i dagens samhälle befinner sig i en allt mer påträngande situation där de måste arbeta hållbart eller bedriva verksamhet på ett hållbart sätt, och detta har blivit centralt sedan flera år tillbaka. I och med att hållbarhet blir allt mer viktig och finansiella sektorn spelar en viktig roll för länders samhällsekonomier började forskningsvärlden undersöka sambandet mellan ESG-betyg och företagens finansiella prestationer. LÄS MER
18. Social class representations and construction of entrepreneurial identities in Swedish ELT textbooks
Magister-uppsats, Stockholms universitet/Engelska institutionenSammanfattning : Modern societies across the globe have been deeply transformed by the rise of capitalism and neoliberalism in the last century. This has had a significant impact on education which has been reconfigured to meet the needs of the market rather than the needs of the learner. LÄS MER
19. Webbrecensioner : En kvalitativ undersökning om hur företag upplever webbrecensioner och vad det har för påverkan på företagsvarumärke
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : In correlation with increasing increasingly relevant. digitization , the dialogue about web reviews has become, which has increased Consumers tend to use web reviews to a large extent the relevance of the subject from the companies' perspective. LÄS MER
20. From Elite to Everyone: How User-Generated Content Democratizes Hermès and Challenges Its Exclusivity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this thesis is to add to existing research and create a deeper understanding regarding the influence of online narratives on luxury brand attitudes. The research aims to explore how luxury brands are portrayed by social media users, in order to gain a cohesive understanding of its effect on the attitudes that are formed towards the brand. LÄS MER