Sökning: "Kundinvolvering"
Visar resultat 11 - 15 av 56 uppsatser innehållade ordet Kundinvolvering.
11. Customer involvement in the creation of a value proposition for a start-up
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Background The single most important thing for a start-up is to define how they will satisfy their customers’ needs, as it is the key to survival. This can be done by creating a value proposition that presents the benefits of the product and/or service being sold. LÄS MER
12. Ett hållbart produktledarskap i PA Lpl ISLLv : En hållbar effektiv organisation för produktledarskap bakom vidmakthållande i PA Lpl ISLLv utgående från den organisatoriska projektledningsprocessen.
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : In 1937, Saab was founded to restore military aircraft to Sweden, where the product portfolio wasfurther developed with services and solutions for military defense and civil security. Today, theirservices are offered to the global market with a world-leading range of new technology that followsits customer needs. LÄS MER
13. Requirement Management in Product Development in B2B : A Study on the Process of Capturing Customer Requirements
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Our world is ever-changing hence the surroundings ought to develop accordingly. This applies particularly to the product development process and therefore, it is of high priority to adapt to the changes. This can be achieved by observing the market and especially the customers. LÄS MER
14. Konsumentinvolvering i produktutvecklingsprocessen i vitvarubranschen
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Konkurrensen på marknaden blir allt tuffare och i takt med detta blir kundperspektivet en allt viktigare framgångsfaktor. Syftet med denna rapport är därför att undersöka och fördjupa förståelsen för hur företag inom vitvarubranschen använder sig av användarinvolvering i produktutvecklingsprocessens olika faser. LÄS MER
15. Konstruktörens roll och motivation i produktutvecklande konsultföretag
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : För företag inom produktutvecklings är det viktigt att ha motiverade medarbetare. Syftet med denna rapport är att undersöka konstruktörens roll i produktutvecklande konsultföretag och hur dessa kan bäst verka för motiverade konstruktörer. LÄS MER