Sökning: "EdTech sector"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden EdTech sector.
1. Customer involvement in the creation of a value proposition for a start-up
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Background The single most important thing for a start-up is to define how they will satisfy their customers’ needs, as it is the key to survival. This can be done by creating a value proposition that presents the benefits of the product and/or service being sold. LÄS MER
2. Hur covid-19-pandemin har påverkat digitaliseringen i svenska gymnasieskolor : Ett lärarperspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Digitaliseringen i samhället går snabbt framåt men det är inte alltid enkelt att utveckla digitala tjänster, framförallt inte inom den offentliga sektorn. Inom skolväsendet har digitaliseringen gått långsamt och mött utmaningar i form av bristen på digital kompetens, säkerställa att elever inte hamnar i ett digitalt utanförskap och en ständigt växande EdTech-marknad. LÄS MER
3. Machine Learning- An Educational Revolution? A Scenario Analysis of the Future Role of Machine Learning in the Public Primary School in Gothenburg
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The Swedish students’ results have gradually decreased in international comparisons, wherefore the educational industry is experiencing an augmenting pressure for change. Simultaneously, the demand and supply of tools based on the Machine Learning (ML) technology is beginning to augment within the educational sector. LÄS MER
4. Swedish Edtech Going Global
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The educational technology sector is an emergent industry across the world. Highly technological ventures in this field from smaller national markets, such as Sweden, often find themselves soon outgrowing the domestic market, and choose to internationalise quickly to further their growth. LÄS MER