Sökning: "Martin Fredholm"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Martin Fredholm.
1. Det sportsliga resultatets påverkan på sponsorskap : En explorativ studie om sponsorgivarens inställning till det sportsliga resultatets påverkan på sponsorskapet
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Sponsorship is one of the most effective marketing strategies for corporations to communicate with their target audience as well as improving their brand. The most common sponsorship is sports related, despite this there is a lack of research regarding the on-field performance effect on sponsorship. LÄS MER
2. Analysis of the Many-Body Problem in One Dimension with Repulsive Delta-Function Interaction
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Teoretisk fysikSammanfattning : The repulsive delta-function interaction model in one dimension is reviewed for spinless particles and for spin-1/2 fermions. The problem of solving the differential equation related to the Schrödinger equation is reduced by the Bethe ansatz to a system of algebraic equations. LÄS MER
3. Mobile Applications Industry - Industry Dynamics and Business Models
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
4. Godbiten - en bit på vägen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Sammanfattning Titel: Godbiten – en bit på vägen Författare: Jens Fredholm, Martin Hesselgren, Kathrine Wirén Handledare: Christer Kedström Problematisering: Företaget Godbiten tillämpar en odifferentierad marknadsföring av sina produkter. Deras strategi är att tillgodose hela marknaden med bageriprodukter. LÄS MER