Sökning: "Stephanie Low"

Visar resultat 1 - 5 av 15 uppsatser innehållade orden Stephanie Low.

  1. 1. Chasing the Night: Understanding the Value of Enthusiasts in Dark Sky Tourism : An exploratory study

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Stephanie Lindén; Arvid Talp; [2024]
    Nyckelord :Dark Sky Tourism; Experience value; Perceived Value; Night Sky; Tourism; Value;

    Sammanfattning : In the academic field of tourism, a relatively new type of tourism called Dark Sky Tourism is emerging. In this touristic field, there is a lack of studies focused on the individual tourist perspective. Therefore, this paper explores the perceived values of Dark Sky Tourism (DST). LÄS MER

  2. 2. Improving Dependability of Space-Cloud Payload Processor by Storage System

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Hassan Said; Stephanie Liza Johansson; [2023]
    Nyckelord :Fault tolerant; Markov analysis; Onboard processing; SSD array architecture; SSD; EDAC; RAID; Hamming code; Reed Solomon; Dependability evaluation; File systems; ZFS; Ext4.;

    Sammanfattning : Due to the usage of complicated platforms and current high-performance space computing technology, onboard processing in small satellites is expanding. Space-cloud payload processors with Commercial Off-The-Shelf (COTS) components, that are required to be radiation-tolerant, are used to perform the onboard processing. LÄS MER

  3. 3. Att synas eller inte synas? Hur små byggföretag i Sverige arbetar med marknadsföring : -En kvalitativ studie

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Stephanie Farenius; Hugo Norberg; [2023]
    Nyckelord :Construction Industry; Social media; Word of mouth; SME Small and medium sized enterprises ; Marketing; Digital marketing; Traditional marketing; Byggbranschen; Sociala medier; Word of mouth; Små och medelstora företag; Marknadsföring; Digital marknadsföring; Traditionell marknadsföring;

    Sammanfattning : Sammanfattning    Titel: Att synas eller inte synas? Hur små byggföretag i Sverige arbetar med marknadsföring -En kvalitativ studie. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. Författare: Hugo Norberg och Stephanie Farenius. Handledare: Alice Schmuck. LÄS MER

  4. 4. VALIDITET OCH BEGRÄNSNINGAR MED LOW ENERGY AVAILABILITY IN FEMALES QUESTIONNAIRE - EN STRUKTURERAD LITTERATURÖVERSIKT

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Avdelningen för idrottsmedicin

    Författare :Stephanie Farrokhi; Elina Viklund; [2023]
    Nyckelord :LEAF-Q; validation; female athletes; LEAF-Q; validering; idrottande kvinnor;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Do investors walk their talk? Intention-behavior consistency of robo-advisor investors during stock market downturns

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för finansiell ekonomi

    Författare :Philipp Schwan; Elisabeth Julia Stephanie Six; [2022]
    Nyckelord :Investor behavior; Robo-advisor; Self-regulation; Intention-behavior gap;

    Sammanfattning : Robo-advisors, as computer-automated investment platforms following passive investment strategies, have gained a lot of popularity, customers, and assets under management in recent years. They offer accessible and affordable wealth management solutions to a wide customer base through low fees and minimum investment amounts while providing well-diversified portfolios at individually assessed risk profiles. LÄS MER