Sökning: "attitude and perception"
Visar resultat 1 - 5 av 627 uppsatser innehållade orden attitude and perception.
1. Rekryterad av AI: En analys av arbetssökandes uppfattning och attityd
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Recruitment conducted with the assistance of artificial intelligence is becoming increasingly common with the advancement of technology. Currently, AI can draft job advertisements, review resumes, automate interviews, and make decisions. LÄS MER
2. Digitala verktyg i idrott och hälsa : En kvalitativ studie kring lärarnas använding av digitala verktyg i undervisningen
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitetSammanfattning : The purpose of the study is to investigate the high school teacher perception and experience of digital tools in the subject physical education. The research questions focudes on the digital competence of the teachers, their motivation to use digital tools in physical eduacation, and the advantages and disadvantages of using digital tools in teaching. LÄS MER
3. Patienters upplevelser av omvårdnad vid HIV : En litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Marie Cederschiöld högskola/Institutionen för vårdvetenskapSammanfattning : Bakgrund: Globalt lever cirka 37 miljoner människor med HIV, varav cirka 7000 av dessa finns i Sverige. HIV är mest framträdande i de södra delarna av den afrikanska kontinenten, men smittspridningen har under senare år sjunkit drastiskt. LÄS MER
4. In video assistant referee we trust? A quantitative study of Swedish football supporters' perception of VAR and attitude towards implementing VAR
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In 2016, the International Football Association Board (IFAB) approved the use of Video Assistant Referee (VAR) in football. In recent years, an ongoing debate has unfolded in Sweden regarding the potential implementation of VAR in Allsvenskan. LÄS MER
5. Bakom kulisserna av konsumtion: En kvalitativ undersökning om produktplaceringar i tv-serien Emily in Paris och unga vuxnas varumärkesuppfattning.
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The aim of this thesis is to examine how young adults perceive product placements in the tv show Emily in Paris. The ambition is to achieve a greater understanding of how consumer purchase intention is influenced by product placements, as well as the impact of product placements on consumers' attitudes and awareness towards brands. LÄS MER