Sökning: "business page"

Visar resultat 1 - 5 av 100 uppsatser innehållade orden business page.

  1. 1. Development of a web application with focus on navigability : How is the usability on a web application for E-commerce of plants and cuttings affected by its navigability?

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Johan Christiansson; Silje Graarud; Lovisa Ivarsson; Torsten Liljedahl; Klara Nylén; Selma Renqvist; Olof Swedberg; Philip Wissinger; [2023]
    Nyckelord :navigability; usability; web application;

    Sammanfattning : The purpose of this project was to determine how the experienced navigability of a web application affects its usability. In order to further investigate this, a web application called Sprouty was created, an easy-to-use web application that promotes individuals to buy and sell pre-owned plants and cuttings. LÄS MER

  2. 2. Impact of non-family executives on family businesses in the Scandinavian region

    Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, ESOL (Entrepreneurship, Strategy, Organization, Leadership); Jönköping University/IHH, Centre for Family Entrepreneurship and Ownership (CeFEO); Jönköping University/IHH, Organisation, Ledarskap, Strategi och Entreprenörskap

    Författare :Malik Daniyal Ahmed; Syed Muhammad Haider; [2023]
    Nyckelord :Family business; Family executives; non-family executive; Family involvement; Family values; Family-owned business; Succession; and managerial ownership.;

    Sammanfattning : The research critically examines the positive and negative effects of hiring and not hiring non-family executives in Scandinavian family businesses. The analysis relies on a qualitative data collection method through semi-structured interviews with four participants. They can provide diverse information on the topic. LÄS MER

  3. 3. Accessoperatör inom fastighetsbranschen : Fallstudie på en accessbaserad tjänsts affärsmodell

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Emilia Saliba; [2023]
    Nyckelord :Business model; revenue model; value proposition; customer relationship; business relationship; access based; multiple actors; real estate industry; Affärsmodell; intäktsmodell; värdeerbjudande; kundrelation; affärsrelation; accsessbaserad; flera aktörer; fastighetsmarknaden;

    Sammanfattning : Purpose - The purpose of this study was to examine three main components of the business model,revenue model, value proposition and customer relationships. These three main components wouldbe investigated for a newly formed actor on the Swedish real estate market named access operator. LÄS MER

  4. 4. Digital Hållbarhetskommunikation 2.0: Modeindustrins Hållbarhetsarbete och Digitala Kommunikationsmetoder : En kvalitativ studie om hur svenska modeföretag kommunicerar sitt hållbarhetsarbete via digitala kanaler

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Maja Fahlberg; Thea Richter Malm; [2023]
    Nyckelord :Sustainable Supply Chain Management; Modeindustrin; Hållbarhet; Hållbarhetsarbete; Digital marknadsföring; Digitala kanaler; Hemsida; Sociala medier; Hållbarhetskommunikation;

    Sammanfattning : Bakgrund: I takt med att samhällets krav ökar kring hållbart arbete och konsumenter efterfrågar mer hållbara produkter, har modeindustrin hamnat i rampljuset på grund av dess negativa påverkan. För att vända den negativa trenden med ohållbart mode behöver nya metoder utvecklas för bättre produktion och konsumtion. LÄS MER

  5. 5. Estimating the Impact of Website Changes on Conversion Rates

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen; Lunds universitet/Statistiska institutionen

    Författare :Jan Jarco; [2023]
    Nyckelord :website design; causal inference; observational study; average treatment effects; double machine learning; Business and Economics;

    Sammanfattning : This study sought to evaluate the historical impact of changes to an ordering page of an online travel agency on its conversion rates. Data gathered from the website over a year, detailing aspects such as travel dates, prices, itineraries, number of passengers, travel time, and carriers, was analyzed. LÄS MER