Sökning: "consumer portrait"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden consumer portrait.

  1. 1. Ungdomars självporträttspraktiker på Instagram

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Hampus Hagnell; Hanna Albrektson; [2020]
    Nyckelord :Identity; Gender performance; Instagram; Self-portrait; youth; Critical Discourse Analysis; Construction;

    Sammanfattning : This teacher graduate thesis investigates self-portrait practices of youth on Instagram; inorder to, shed light on how Swedish youth of today construct and perform identity throughself-portrait practices on Instagram, and how these constructs reproduce genderedstereotypes and norms. The study employed visual critical discourse analysis utilizingFairclough’s three dimensional model with Cultural Studies a theoretical framework. LÄS MER

  2. 2. Kroppsideal via Instagram

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Idrotts- och hälsovetenskap

    Författare :Tom Dahlberg; [2016]
    Nyckelord :Body ideal; body image; fitness; social media; Instagram; social comparison; masculine body ideology; MBI; Kroppsideal; kroppsbild; fitness; sociala medier; Instagram; social jämförelse; masculine body ideology; MBI;

    Sammanfattning : Syfte Dagens teknik har medfört en explosion av nätbaserade sociala medier där bilder av träning och kroppar är ett tydligt fenomen. Syftet med detta arbete har varit att undersöka hur kroppsideal skapas och framställs på internet och framförallt sociala medier. LÄS MER

  3. 3. The international marketing strategy of grocery retailers – the strategy of adaptation and standardization

    Magister-uppsats, Högskolan Dalarna/Företagsekonomi

    Författare :Anna Tseltsova; Katharin Bohnert; [2015]
    Nyckelord :Retail internationalization; retailing marketing mix; grocery retailer; adaptation; standardization; international marketing strategy; consumer portrait; psychic distance; physical distance;

    Sammanfattning : Research question – The research question, that this study attempts to answer, is, what and why grocery retailers, which specifically work with the strategy of standardization, adapt in their marketing mix to the host market. Main adaptations are analyzed with regard to psychic distance in terms of consumer characteristics. LÄS MER