Sökning: "digital marknadsföring LNU"
Visar resultat 1 - 5 av 131 uppsatser innehållade orden digital marknadsföring LNU.
1. Adoption of the Digital Product Passport : A qualitative study within SMEs in the Swedish furniture sector
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : In the last decade, the European Union has looked to become more sustainable toreach the global environmental goals. With The European Green deal, a transition towards a circular economy has been set in place. LÄS MER
2. Longtail-fenomenet i svenskdagligvaruhandel : En kvantitativ studie av försäljningskoncentrationen i den svenska dagligvaruhandelns e-handel jämfört med fysisk handel.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Bakgrund: Med digital utveckling ökar användandet av digitala kanaler för att köpa produkter. Utvecklingen sätter ökad press på handeln att utveckla sitt digitala erbjudande. Problemformulering: Förutsättningarna att driva handel skiljer sig åt online jämfört med offline, sett både ur perspektiv från återförsäljare och köpare. LÄS MER
3. Nordic Banks’ Internationalization Process and Their Effectiveness in the Digital World
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : In the last couple of decades internationalization of firms has increased all over the world, and banks are not an exception. Different factors are impacting the decision of entering a new market and digitalization is certainly one of the main factors contributing to the internationalization process. LÄS MER
4. Consumers Data: When the Private Goes Public : An exploratory study on consumers’ concerns in the public and private spheres of e-commerce.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : In the digital era, e-commerce has gained significant traction, displacing traditional brick-and-mortar stores. However, this transition has raised concerns among consumers regarding e-privacy and e-security. Disclosing personal information on public e-commerce platforms exposes individuals to potential risks, such as data breaches. LÄS MER
5. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER