Sökning: "dimensions of competition"
Visar resultat 1 - 5 av 120 uppsatser innehållade orden dimensions of competition.
1. Hole-in-one Experiences : Evaluating the Impact of Experiential MarketingDimensions on Customer Engagement and LoyaltyWithin the Golf Course Industry
Master-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: The leisure and recreational sports market, a multibillion-dollar industry, isexperiencing a transformative shift. With increased competition and changing consumerdemographics, businesses and facilities are seeking innovative strategies to ensure customerretention and maintain profitability. LÄS MER
2. The Swedish Political Mainstream in Crisis: In The Light of Radical Right-Wing Populism
Master-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : The rise of radical right-wing populism in Western Europe has severely altered the political landscape during the last decade, and mainstream parties, from left to right, are struggling to employ strategies preventing voters from deserting to the radical right. In this thesis, I examine two mainstream parties in the context of Sweden, the Social Democratic party (S), and the Moderate party (M), to learn what strategies the parties have applied in the light of rising radical right-wing populism, relating to two issue-dimensions: the socio-cultural and the socio-economic. LÄS MER
3. Open Banking: Utmaningar och möjligheter för intressenter verksamma med Open Banking-plattformar : Lärdomar inför den nya eran av Open Finance: En berättelse om motstånd, konkurrens och innovation
Master-uppsats, Linköpings universitet/Informationssystem och digitalisering; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Background: In recent years, there has been considerable interest in the philosophical concept of Open Banking and its practical implementation, often associated with digital platforms. The term ‘Open Banking platforms' has been used to describe the complex intersection between the two concepts of Open Banking and digital platforms, and it sometimes embody a series of challenges and opportunities. LÄS MER
4. Trocaderos rebranding – från töntigt till trendigt : En kvalitativ fallstudie om varumärkespersonligheten som strategisk aspekt vid rebranding
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : I studier om rebranding görs det ofta en uppdelning i en visuell och en strategisk aspekt, där fokus i huvudsak ligger på den visuella aspekten. Det som saknas i forskning om rebranding är den strategiska aspekten – bland annat en förändrad varumärkesperson- lighet. LÄS MER
5. Spelarupplevelse i MOBA-spel : Betydelsen avtävling, lagarbete och mästerskap
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Denna studie utforskar spelarupplevelser inom Multiplayer Online Battle Arena (MOBA)-spel, med fokus på tävling, lagarbete och mästerskap. Genom djupgående intervjuer har en kvalitativ analys genomförts för att belysa sambandet mellan spelbalans, kommunikationsverktyg och stödsystem för spelare. LÄS MER