Sökning: "hotel Questionnaire"
Visar resultat 21 - 25 av 34 uppsatser innehållade orden hotel Questionnaire.
21. Sustainable business development and its challenges : a study on Scandic hotels
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : This study analyses the housekeeping service performance of two Scandic hotels and perceptions of the hotel guests about the towel re-use and food waste issues, which make both environmental and business sense. The cleaning service in the hotel rooms is analyzed by the direct observation of 50 hotel rooms contributing to guests’ satisfaction. LÄS MER
22. Workplace incivility as a social process: how witnessing incivility relates to uncivil conduct, well-being, job satisfaction and stress
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : The purpose of this study was to investigate the relationships between witnessed workplace incivility from both colleagues and supervisors, and instigated incivility. How witnessed workplace incivility from colleagues and supervisors relate to psychosocial factors such as well-being, job satisfaction and stress was also investigated. LÄS MER
23. Belysningsnivåer vid receptionsdiskar
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, BelysningsläraSammanfattning : Detta examensarbete undersöker hur belysningen vid receptionsdiskar faktiskt serut och hur personalen som arbetar där upplever den. Syftet med examensarbetetär att identifiera om det finns anledning att förändra de riktlinjer och rekommendationersom ställs på belysning på och omkring receptionsdiskar. LÄS MER
24. Kommunikation mellan lärare och elever : En studie av lärare och elevers beskrivningar av hur information om bedömning har kommunicerats
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Syftet med arbetet var att undersöka lärare och elevers beskrivningar av information om bedömning, inför arbetsplatsförlagt lärande. Jag ville både undersöka vilken information om bedömning som lärare och elever upplever att de hade gett respektive fått och hur den hade kommunicerats. LÄS MER
25. Employee Satisfaction vs. Service Performance: A Chinese hotel’s perspective
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Among business practitioners, it is a conventional wisdom that employees’ satisfaction determines their service performance. However, in the academic world, there is a continuous debate on whether service employees’ attitudes can be directly associated with their job performance. Culture might influence people on their behavior. LÄS MER