Sökning: "interactive elements"
Visar resultat 1 - 5 av 152 uppsatser innehållade orden interactive elements.
1. Gamification for technology-enhanced mineral value chain teaching and learning: serious gaming for geometallurgy concept
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och naturresurserSammanfattning : The concept of gamification is being increasingly explored and applied to offer new teaching or training tools to teachers, students or employees. The field of geology and geometallurgy wasn’t particularly discussed in the topic of gamification. LÄS MER
2. Parents’ perceptions about preschool children’s use of mobile devices and experiences at art museums
Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : The child–environment interaction type, which involves touching and handling part of collections and displays, is less common in art museums. In addition, art museums demand many behavioural rules from their visitors. The adult caregivers, therefore, prefer that their preschool children participate in child-friendly activity programmes. LÄS MER
3. Gränssnitt och diskurser : En multimodal kritisk diskursanalys av UR Plays startsida Urplay.se.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humanioraSammanfattning : This study presents an analysis of UR Play's homepage and its use of visual and textual elements as online control mechanisms from a technographic perspective with a focus on social semiotics. The study employed the social semiotic method of multimodal critical discourse analysis (MCDA). LÄS MER
4. Hole-in-one Experiences : Evaluating the Impact of Experiential MarketingDimensions on Customer Engagement and LoyaltyWithin the Golf Course Industry
Master-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: The leisure and recreational sports market, a multibillion-dollar industry, isexperiencing a transformative shift. With increased competition and changing consumerdemographics, businesses and facilities are seeking innovative strategies to ensure customerretention and maintain profitability. LÄS MER
5. What Girls Are Made Of? : A Critical Overview of Gender Stereotyping in Advertising and Research-based Recommendations for Stakeholders
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Könsstereotypisering i reklam är ett genomgripande problem som fortsätter att forma och förstärka samhällets normer och uppfattningar om könsroller. Denna masteruppsats syftar till att ge en översikt över den problematiska naturen av könsstereotypisering i reklam, där man belyser de relaterade frågorna och deras konsekvenser, samtidigt som man erbjuder forskningsbaserade rekommendationer till intressenter för att främja mer inkluderande och rättvisa reklampraktiker. LÄS MER