Sökning: "karin brand"
Visar resultat 1 - 5 av 64 uppsatser innehållade orden karin brand.
1. From Elite to Everyone: How User-Generated Content Democratizes Hermès and Challenges Its Exclusivity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this thesis is to add to existing research and create a deeper understanding regarding the influence of online narratives on luxury brand attitudes. The research aims to explore how luxury brands are portrayed by social media users, in order to gain a cohesive understanding of its effect on the attitudes that are formed towards the brand. LÄS MER
2. Brewing Up a Storm: The Rise of Stars Coffee
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. From likes to brands: Social media influencers as co-founders : A multiple case study investigating social media influencers' effect on brand knowledge of e-commerce companies.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Social media influencers (SMIs) have become an important asset to the constantly changing world of marketing. The impact SMIs have within e-commerce and the influence they have on consumers have been observed. Therefore, the use of SMIs as a marketing tool in improving brand knowledge has been vastly adopted by many companies. LÄS MER
4. "Att bara göra en avbild tillfredsställer mig inte. Jag skall göra både ett självporträtt och en Erland Brand" : Erland Brands sena måleri
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
5. Kommersialiseringens utveckling inom en sport- och medierelation : En kvalitativ studie av Svenska Skidförbundet, sponsorerna och Viaplay
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Bakgrund Den kommersiella utvecklingen inom idrott har de senaste decennierna lett till nya möjligheter inom en sport- och mediarelation. Denna kan delas upp mellan flera sammanhängande parter där en idrottsorganisation attraherar sponsorintäkter, sponsorer söker varumärkesexponering och broadcast bolag vill skapa intäkter via reklam och nya abonnenter. LÄS MER