Sökning: "problematisering marknadsföring"
Visar resultat 6 - 7 av 7 uppsatser innehållade orden problematisering marknadsföring.
6. Att marknadsföra en plats : En studie hur mindre kommuner kan arbeta med marknadsföring
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomiSammanfattning : Kranskommunerna till Karlstad använder sig av en begränsad marknadsföring. Arbetet de genomför finner en inskränkt förankring i de teorier som är skrivna kring ämnet. Deras arbete baseras på olika stor budget samt olika förutsättningar. LÄS MER
7. Godbiten - en bit på vägen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Sammanfattning Titel: Godbiten – en bit på vägen Författare: Jens Fredholm, Martin Hesselgren, Kathrine Wirén Handledare: Christer Kedström Problematisering: Företaget Godbiten tillämpar en odifferentierad marknadsföring av sina produkter. Deras strategi är att tillgodose hela marknaden med bageriprodukter. LÄS MER