Sökning: "service-dominant logic"

Visar resultat 36 - 40 av 136 uppsatser innehållade orden service-dominant logic.

  1. 36. Service Innovation Framework In Complex Healthcare System

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Rahul Lochab; [2021]
    Nyckelord :innovation; healthcare; service innovation;

    Sammanfattning :  In the last two decades, Innovation in healthcare has brought about a significant transition from the conventional methods relating to activities within the healthcare system such as medical record journaling and patient diagnosis and additionally to the way clinical care is delivered to the patients. Service innovation as opposed to product innovation is the integration or positive increment of new or existing services cumprocesses in the system through the introduction of new methods, techniques, or abstract services. LÄS MER

  2. 37. Tillsammans kan vi se med nya ögon : En kvalitativ intervjustudie om användarinvolvering för offensiv kvalitetsutveckling i primärvården

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknik

    Författare :Mäjt Wik; [2021]
    Nyckelord :Total Quality Management; healthcare; primary care; user involvement; service-dominant logic.; Offensiv kvalitetsutveckling; hälso- och sjukvård; primärvård; användarinvolvering; tjänstelogik.;

    Sammanfattning : Hälso- och sjukvården behöver ständigt förbättras för att klara framtidens utmaningar och möta de krav som ställs från så väl befolkning som politisk ledning. En förutsättning för att lyckas är att systematiskt arbeta med offensiv kvalitetsutveckling och att se patienten som en medskapare. LÄS MER

  3. 38. Co-creators or puppets? : a study on AI-marketing’s role in consumers’ value co-creation

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomi

    Författare :Frida Bergquist Olsson; Hanna Dahl; [2021]
    Nyckelord :Digital marketing; AI Marketing; AI-based decision aids; Service-Dominant Logic; Value co-creation; Value co-destruction; Consumer value;

    Sammanfattning : In recent years, AI has received increased attention in the field of marketing and is believed to grow even more in the future. It seems that the use of AI in marketing has a significant impact on consumer value creation. LÄS MER

  4. 39. Ecosystem Goal Alignment and Institutional Change : Increasing Resilience and Competitiveness in Värmland

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Eric Kjellberg; Daniel Oldenmark; [2021]
    Nyckelord :Service ecosystem; Service dominant logic; value co-creation; goal alignment; institutional change; resilience; rural regions;

    Sammanfattning : Economy professor Kjell Nordström argued at the Nordic Business forum Sweden, that regions such as Värmland would turn into wastelands in the aftermath of digitalization and urbanization. Digitalization has rapidly changed service provision effecting the provider-user interaction and service options available. LÄS MER

  5. 40. Customer Experience and its Implication for Value Creation within the Night-Time Economy

    Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)

    Författare :Eric Lewerentz; [2021]
    Nyckelord :Customer Experience; Service Dominant Logic; Night-time Economy; Nightlife; Topic Modelling; Kundupplevelse; tjänstedominantlogik; nattliv; topic modelling;

    Sammanfattning : The consumer behaviour is adapting within industries due to new technologies such as smart phones. As consumer behaviour changes so do companies by adapting their way of engaging and interacting with their customers. This provides potential to innovate new service offerings. LÄS MER