Avancerad sökning

Visar resultat 16 - 20 av 25 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 16. The Role of Consumers’ Values, Behaviour and Consumer Innovativeness in Online Fashion Consumption

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Zheng Zhou; Tetiana Kravets; [2015]
    Nyckelord :hedonic values; fashion; e-commerce; consumer innovativeness; e-purchase intention; attitudes towards behaviour; subjective norm; utilitarian values; Social Sciences;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 17. Vilka faktorer påverkar anställdas etiska förhållningssätt?

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Anne-Jet Polder; Merima Kvrgic; [2014]
    Nyckelord :Etik; Etiskt agerande; Etiskt förhållningssätt; Egoism; Utilitarism; Plikt;

    Sammanfattning : Bakgrund: Anställda i organisationer möter dagligen etiska dilemman som de måste ta hänsyn till, därmed krävs det att individen tar ställning till vad som är etiskt och oetiskt i varierande situationer. Denna studie undersöker etiskt förhållningssätt, vilket berör människors moraliska attityder om vad som anses vara rätt och fel. LÄS MER

  3. 18. ”Out of sight, out of mind” : En studie av svenska bokbloggares inställningar till e-boken

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Oskar Zaar; Anton Sörlin; [2014]
    Nyckelord :E-book; book; digital artifact; value; post-materialism; content analysis; blog;

    Sammanfattning : There are experiential products that through a digital transformation wholly or partially have taken new place in our everyday lives. Just a few years ago, we had music on CDs, movies on tape and books in bookshelves. In Sweden, we are now facing a transformation when the e-book begins to take place alongside the printed book. LÄS MER

  4. 19. Content Marketing in Social Media - A study of the impact of brand type, message appeal and format on attitudes and intentions

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Ebba Carlson; Nadiya Dyekina; [2014]
    Nyckelord :Social media; Content marketing; Utilitarian and hedonic products; Visual and verbal messages; Emotional and rational appeals;

    Sammanfattning : Social media has fundamentally changed the premises of marketing by adding a two-way channel for communication to the marketing mix. Owned media and content marketing have moved from being buzzwords to playing an important communication role. LÄS MER

  5. 20. Attitudes towards wildlife conservation in Kenya : comparison of rural and urban perspectives

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Animal Environment and Health

    Författare :Cassandra Ekdahl; [2012]
    Nyckelord :attitudes; wildlife; conservation; kenya;

    Sammanfattning : Human-wildlife conflicts are widespread in many parts of Kenya and are posing great difficulties in the work of wildlife conservation. Up until recently, most wildlife conservation efforts were solely concentrated to protected areas with adjacent rural communities having little or no involvement. LÄS MER