Sökning: "öka kundbas"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden öka kundbas.
1. Exploring the Potential of Crowdfunding for EV-Charging Infrastructure Development : A Strategy for Collaborative Financing of EV Charging Points in Sweden
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : All over the world, raising concerns about energy conservation and the environmental impacts of greenhouse gas emissions has promoted the development of a sustainable mobility transition. Successful electric vehicle (EV) deployment plays a vital role in this manner but is still facing obstacles, where public charging infrastructure is one of them. LÄS MER
2. Osäkerhet eller optimism? En kvalitativ studie om hur entreprenörer förhåller sig till ny teknologi
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att öka förståelsen för hur entreprenörer förhåller sig till den osäkerhet som råder när beslut tas angående implementering av ny teknologi. Metod: Då studiens syfte har varit att öka förståelsen för ämnet har semistrukturerade djupintervjuer använts som kvalitativ metod. LÄS MER
3. Agile Project Portfolio Management Challenges
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : Globalization allows companies to reach a larger customer base and to focus on niche markets, driving specialization. Conversely, it also lets customers choose from a wider array of options on any given market, which all together leads to increased competition. LÄS MER
4. Vikten av relationer för ett högt kundvärde : Inom professionella tjänster
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : Introduction: Service companies and its offerings on the market are becoming increasingly standardized, which makes it difficult for service providers to distinguish themselves from the amount. In many cases this leads to a price squeeze. LÄS MER
5. The interaction between contexts and entrepreneurs in a rural setting : investigating men and women entrepreneurs in the coordinated network Fjärdhundraland
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Research has shown an increased interest regarding the meaning of contextual factors and their effect on entrepreneurial activities. It is shown that the entrepreneur’s surroundings possess a greater meaning to the entrepreneurial activities than what earlier research has revealed. LÄS MER