Sökning: "CO-CREATION and communication"

Visar resultat 1 - 5 av 119 uppsatser innehållade orden CO-CREATION and communication.

  1. 1. Supply Chain Transparency in the Scandinavian Automotive Industry

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Ali Alipourfallahpasand; Erik Örjas; [2023-07-19]
    Nyckelord :Supply Chain Management; complexity; transparency; information flow; collaboration; stakeholders; technological advancements; sustainability; procurement;

    Sammanfattning : The automotive industry can be characterized as a highly competitive and dynamic landscape, where effective supply chain management practices are crucial for meeting consumer demands and ensuring sustainable operations. Transparency across the supply chain is vital for building trust and collaboration among supply chain stakeholders. LÄS MER

  2. 2. Samskapande med AI i webbdesign : Utforskande av sätt att implementera människa-AI samarbete i en designprocess

    Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och it

    Författare :Hampus Jaanson; Markus Harrvik; [2023]
    Nyckelord :AI; co-design; design thinking; Human-centered design; web design; AI; design thinking; medskapande design; människocentrerad design; webbdesign;

    Sammanfattning : De senaste årens utveckling av generativ AI har fått mycket uppmärksamhet i etablerade medier och generellt i samhället, vilket bland annat har handlat om bildgenereringsverktyg. Något som det saknas tidigare forskning kring är hur text-tillbild AI kan användas inom webbdesign. LÄS MER

  3. 3. Value creation within a digital service platform through the lens of service-dominant (S-D) logic : A case study of Eljun’s digital payment platform

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Lena Baum; Imge Günes; [2023]
    Nyckelord :value creation; value co-creation; value proposition canvas; digital platform; service-dominant logic;

    Sammanfattning : The number of companies who base their business model on digital platforms has increased in the recent years. Successful examples of digital platforms are e.g., Airbnb, Klarna or Uber. LÄS MER

  4. 4. Bankens roll vid generationsskifte av skogsfastigheter : en studie av intressenters tjänstebehov

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Alice Sjölund; [2023]
    Nyckelord :fallstudie; fastighetsöverlåtelse; finansiell rådgivning; relationsmarknadsföring; semistrukturerade intervjuer; tjänstekvalitet;

    Sammanfattning : Sveriges totala landareal består av cirka 28 miljoner hektar skogsmark. Tillsammans äger cirka 311 000 privata skogsägare drygt 50 procent av den svenska skogsarealen. Ägarbyten bland dessa skogsfastigheter sker kontinuerligt. LÄS MER

  5. 5. Customer engagement and co-creation in crowdfunding : Multi-case study on tabletop Kickstarter campaigns

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Michael Polatos; Andrii Kernitskyi; [2023]
    Nyckelord :Customer engagement; Kickstarter; co-creation co-destruction of value; S-D logic;

    Sammanfattning : Background: Crowdfunding is a new form of financing that has gained popularity among entrepreneurs seeking to fund innovative and creative projects. It involves collecting small amounts of money from a large number of potential backers through specialised websites. LÄS MER