Sökning: "Customer Engagement"

Visar resultat 16 - 20 av 273 uppsatser innehållade orden Customer Engagement.

  1. 16. Silent Followers! : A Qualitative Study on the Factors Behind Low Comment Engagement Among Luxury Brand Followers on Instagram

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Lara Kayyal; Shahed Karkoor; [2023]
    Nyckelord :Instagram; Follower Engagement; Algorithm; Social media; Luxury brands.;

    Sammanfattning : This research explores the reasons why followers of luxury brand Instagram accounts engage less frequently through commenting despite having a large number of followers. The study addresses the research question: "Why do Instagram followers of the luxury brand engage less through comments despite having a large number of followers?". LÄS MER

  2. 17. "Datacentrerat värdeskapande för sakens skull, det blir man bara fattig på" : Datadrivet värdeskapande genom BDA för kundupplevelsehantering för online-magasin

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Linus Andersson; Rebecka Hvirf; Kajsa Norman; [2023]
    Nyckelord :Datacentrerat värdeskapande; CXM; Customer engagement management; Big Data;

    Sammanfattning : The objective of this study is to explore how data-driven value can be created for online magazines through big data analytics for customer experience management. Big data analytics can help online magazines to gain insights into customer behavior, preferences, and needs, which can be used to create a better customer experience and provide assistance in the process of decision making. LÄS MER

  3. 18. Effectivisation of keywords extraction process : A supervised binary classification approach of scraped words from company websites

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för matematik och matematisk statistik

    Författare :Josef Andersson; Max Fremling; [2023]
    Nyckelord :Machine learning; keyword classification; unbalanced data; word embedding;

    Sammanfattning : In today’s digital era, establishing an online presence and maintaining a well-structured website is vitalfor companies to remain competitive in their respective markets. A crucial aspect of online success liesin strategically selecting the right words to optimize customer engagement and search engine visibility. LÄS MER

  4. 19. Strategier för användandet av sociala medier som kan påverka den enskilda fastighetsmäklarens försäljningsresultat

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Hannah Olsson; Jenny Paulsson; [2023]
    Nyckelord :Fastighetsmäklare; Sociala medier; Strategier; Engagemang; Prispåverkan; Försäljningstid; Instagram;

    Sammanfattning : I denna studie sker en undersökning kring betydelsen av fastighetsmäklarens eget engagemang vid digital marknadsföring och användningen av sociala medier. Detta för att få fram vilka strategier som kan användas för att ett försäljningsobjekt marknadsförs på det mest lämpliga sättet för att öka möjligheterna att uppnå högre slutpris och kortare försäljningstid. LÄS MER

  5. 20. A study on the association of firm-generated content on Instagram, affective customer engagement, and positive electronic word of mouth: Evidence from food industry of Pakistan

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Muhammad Usman Anwar; Usman Younis; [2023]
    Nyckelord :Firm generated content; Affective customer engagement; Perceived enjoyment; Perceived originality; Positive electronic word of mouth;

    Sammanfattning : In marketing literature, the consumer engagement concept has gained the significant attention of researchers. Based on the stimuli-organism-response (S-O-R) framework, current research proposed to analyze the association between consumers' perception of characteristics of firm-generated content (FGC) on Instagram and positive electronic word of mouth by consumers through affective consumer engagement. LÄS MER