Sökning: "Customer Life Cycle"

Visar resultat 21 - 25 av 120 uppsatser innehållade orden Customer Life Cycle.

  1. 21. Smart components : Creating a competitive edge through smart connected drive train on mining machines

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :KAJOL SINGH; [2021]
    Nyckelord :Drivetrain; downtime; sensor system; operating data; planned maintenance; spare parts inventory; Drivlina; stillestånd; givarsystem; driftsdata; planerat underhåll; reservdelsinventering;

    Sammanfattning : Major drivetrain components of the Epiroc machines like axles, gearboxes, transmission, torqueconverter, clutch, and bearings are critical components which are focused upon in this thesis. Failure of these major component results in breakdown of the vehicle and if early fault detection is not existing, then this causes engineers and technicians to spend a substantial amount of time to identify the root cause of the failure. LÄS MER

  2. 22. Greening the Supply Chain in a modified EMS increases Customer's Satisfaction: : (Considering Life Cycle Perspective Combined with Design and Development in ISO 14001)

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Amani Abdalla Bakheit; [2021]
    Nyckelord :Environmental System- Green Supply Chain- Management-ISO 14001-Design and Development -Life Cycle Perspective- Key Performance Indicator- Management-Customer s Satisfaction;

    Sammanfattning :  The green supply chain concept occurs to mitigate environmental degradations and controlair, water and waste pollution through the adoption of green practices in manufacturing andbusiness operations. The essential ideology behind green concept is to enhance environmental sustainability. LÄS MER

  3. 23. Managing Profit and Growth

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovationsteknik

    Författare :Gustav Geier; [2021]
    Nyckelord :Software as a Service SaaS ; profit-maximization; revenue growth; trade-offs; SaaS metrics; technology; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Few business models are as hyped right now as the Software as a Service (SaaS) model. But how sustainable is it? In the last decade, SaaS has reshaped the software industry and has become a leading delivery model of B2B enterprise software. LÄS MER

  4. 24. Tjänstefiering och dess möjliga värdeskapande inom Electronic Manufacturing Service marknaden : En kvalitativ fallstudie av Inission AB

    Master-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)

    Författare :Moa Björklund; Caroline Wallén; [2021]
    Nyckelord :Servitization; Value creation; Sustainable development; Electronic Manufacturing Service; Life Cycle Sustainability Analysis; Tjänstefiering; Värdeskapande; Hållbar utveckling; Electronic Manufacturing Service; Life Cycle Sustainability Analysis;

    Sammanfattning : Under det senaste århundradet har den globala uppvärmningen ökat och samhället står inför en stor utmaning, ett skifte bör ske för att skapa en hållbar framtid. Företag måste idag utveckla metoder för att på ett innovativt sätt fortsätta växa ekonomiskt, men samtidigt väga in de miljömässiga och sociala aspekterna i sin verksamhet. LÄS MER

  5. 25. Hållbar kunskapsöverföring i konsultorganisationer : En studie om hur konsulter överför kunskap under ett affärssystems livscykel

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologi

    Författare :Oscar Reibner; Jakob Björk; [2021]
    Nyckelord :Knowledge management; Kunskapsöverföring; affärssystems livscykel; konsultorganisation; konsulter;

    Sammanfattning : Affärssystem är kunskapsintensiva projekt som kräver involvering av externa konsulter för attimplementera, utveckla och underhålla. På senare tid har konsulternas arbete utmanats genomatt affärssystems komplexitet ökat och att kundorganisationer utvecklar användningen underhela systemets livscykel. LÄS MER