Sökning: "Customer Life Cycle"
Visar resultat 21 - 25 av 120 uppsatser innehållade orden Customer Life Cycle.
21. Smart components : Creating a competitive edge through smart connected drive train on mining machines
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Major drivetrain components of the Epiroc machines like axles, gearboxes, transmission, torqueconverter, clutch, and bearings are critical components which are focused upon in this thesis. Failure of these major component results in breakdown of the vehicle and if early fault detection is not existing, then this causes engineers and technicians to spend a substantial amount of time to identify the root cause of the failure. LÄS MER
22. Greening the Supply Chain in a modified EMS increases Customer's Satisfaction: : (Considering Life Cycle Perspective Combined with Design and Development in ISO 14001)
Magister-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : The green supply chain concept occurs to mitigate environmental degradations and controlair, water and waste pollution through the adoption of green practices in manufacturing andbusiness operations. The essential ideology behind green concept is to enhance environmental sustainability. LÄS MER
23. Managing Profit and Growth
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : Few business models are as hyped right now as the Software as a Service (SaaS) model. But how sustainable is it? In the last decade, SaaS has reshaped the software industry and has become a leading delivery model of B2B enterprise software. LÄS MER
24. Tjänstefiering och dess möjliga värdeskapande inom Electronic Manufacturing Service marknaden : En kvalitativ fallstudie av Inission AB
Master-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Under det senaste århundradet har den globala uppvärmningen ökat och samhället står inför en stor utmaning, ett skifte bör ske för att skapa en hållbar framtid. Företag måste idag utveckla metoder för att på ett innovativt sätt fortsätta växa ekonomiskt, men samtidigt väga in de miljömässiga och sociala aspekterna i sin verksamhet. LÄS MER
25. Hållbar kunskapsöverföring i konsultorganisationer : En studie om hur konsulter överför kunskap under ett affärssystems livscykel
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologiSammanfattning : Affärssystem är kunskapsintensiva projekt som kräver involvering av externa konsulter för attimplementera, utveckla och underhålla. På senare tid har konsulternas arbete utmanats genomatt affärssystems komplexitet ökat och att kundorganisationer utvecklar användningen underhela systemets livscykel. LÄS MER