Sökning: "Genesys"

Hittade 5 uppsatser innehållade ordet Genesys.

  1. 1. Safeguarding a Safeguard: Assessing the Status of Global Ex-Situ Crop Conservation and the Svalbard Global Seed Vault’s Role in its Protection

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Ekonomisk-historiska institutionen

    Författare :Christopher Keegan; [2022]
    Nyckelord :Svalbard Global Seed Vault; Genebanks; Genetic Resources; Genetic Erosion; Passport Data Completeness; Agriculture and Food Sciences;

    Sammanfattning : The Svalbard Seed Vault serves as a backup against accidental loss of genetic crop diversity within the existing global conservation system. Addressing this objective, this thesis repeats the 2013 assessment of the Seed Vault’s completeness relative to the global conservation system as performed by Westengen et al (2013, 1). LÄS MER

  2. 2. Genbanksmaterial av ärt och åkerböna : en inventering av tillgängliga växtgenetiska resurser för förädling för svenska förhållanden

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Plant Breeding (from 130101)

    Författare :Linnea Svensson; [2022]
    Nyckelord :Pisum sativum; Vicia faba; växtgenetiska resurser; genbanker; växtförädling; svenska förhållanden; inhemskt producerat protein;

    Sammanfattning : För att kunna trygga livsmedelsförsörjningen i världen krävs grödor som är anpassade för odling i olika klimatregioner. Genom växtförädling kan nya sorter av grödor, som är bättre anpassade, tas fram. LÄS MER

  3. 3. InfoMart Reporting : The process of developing a data discovery tool for Genesys InfoMart

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Olof Vestling; [2015]
    Nyckelord :CRM; SQL; Scenario based approach; Interactive systems design; QlikView;

    Sammanfattning : Customer relationship management (CRM) is gaining momentum around the world and a majority of the organizations view customer experience provided by contact-centers as a competitive differentiator. Thus is the importance of understanding these systems very big. LÄS MER

  4. 4. Including Smartphone End User Apps in the Context of the Company Contact Center

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Avdelningen för visuell information och interaktion

    Författare :Edvard Zak; [2014]
    Nyckelord :contact center apps; contact center; customer service; app; Android; Genesys;

    Sammanfattning : Smartphones are becoming increasingly popular, with the result that customers prefer to carry out at least some customer services using an app on a mobile device. Among app users, smooth transfer to a live agent is seen as an important feature and this means that the company contact center need a solution to handle this as well as increasing numbers of interactions. LÄS MER

  5. 5. Contact Center with Mobile Agents

    Magister-uppsats, Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Niklas Burvall; [2008]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : A Contact Center assists a company with customer relations such as support and telemarketing using telephones but also with email, SMS and chat. Incoming calls are routed by the contact center to the best match according to the polices set up and the queue status. In a contact center context the person handling the calls is called an agent. LÄS MER