Sökning: "Hotel Stay"
Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden Hotel Stay.
1. Do reviews really affect your hotel decision? : A study about what impact reviews have on the consumers buying decision in the hotel industry.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background Today the hotel industry has become very digitalized compared to when there was only a travel catalogue to look in. Nowadays people search for information about hotels and read reviews from past guests online. There are different kinds of accommodations and lately it has become popular with shared services like Airbnb. LÄS MER
2. Strategiarbete under en rådande kris : En intervjustudie av företag inom resturang- och hotellbranschen
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Bakgrund: När covid-19 spred sig i Sverige under våren 2020 blev både samhället, näringslivet och andra samhällsfaktorer drabbade. Regeringen utformade flera restriktioner under årets gång och speciellt drabbad blev restaurang- och hotellbranschen. LÄS MER
3. Piren i Farstanäs
Kandidat-uppsats, KTH/ArkitekturSammanfattning : Farstanäs Camping arrenderar en tomt i Södertälje, nordost om Järna, en anlagd strand med breda gräsmattor som skär in i mitten av ett naturreservat. Till och med sommaren 2021 har ägaren tillsammans med kommunen kommit till beslutet att campingen kvarstår, därefter är det osäkert och när jag kontaktar utvecklingssamordnaren för vidare information kommer svaret att det inte är bestämt. LÄS MER
4. Developing Sustainable Talent Management in the Hotel Industry : Can Sustainable Talent Management lower the turnover rates in hotels?
Magister-uppsats, Södertörns högskola/TurismvetenskapSammanfattning : The hotel industry is characterized by high staff turnover rates and it seemingly struggles to keep its talented employees. Therefore, the purpose of this study was to identify central factors relevant for the development of Sustainable Talent Management in the hotel industry. LÄS MER
5. The impact of trust in eWOM through dimensions of source credibility towards purchase intention of a hotel stay
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : The purpose of this study was to investigate how trust was built from three dimensions of source credibility in an electronic word of mouth space towards purchase intentions of a hotel stay. The chosen dimensions of Source Credibility that were investigated in the study was: Homophily, Expertise and Trustworthiness. LÄS MER