Sökning: "Kontaktpunkter"
Visar resultat 6 - 10 av 22 uppsatser innehållade ordet Kontaktpunkter.
6. Produktutveckling av ett friluftsbestick : Framtagande av nytt produktkoncept åt Trangia AB
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Det familjeägda friluftsvarumärket Trangia är inne i en förändringsfas. Deras nya målsättning är att fördubbla företagets omsättning på 5 år med bibehållen lönsamhet för att säkra företagets fortsatta tillväxt. LÄS MER
7. Kundresa : Integration mellan företagsägda kontaktpunkter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Företag tenderar att leverera meningsfulla kundupplevelser genom användning av kundresor. En kundresa föreställer ett händelseförlopp som innefattar kundens hela livscykel, från förköpsfas till efterköpsfas. LÄS MER
8. Patent Portfolio Analysis a Negotiation Tool : a case study in the automotive industry
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : The automotive industry with its highly competitive environment together with high research and development costs is struggling to increase shareholder return. Cross-functional teams are employed to source suppliers which are helping to reduce production and development costs in close cooperation with the other departments. LÄS MER
9. Frivillig krishantering i centrum och periferi : En analys av kontaktpunkter mellan frivilliga och den officiella räddningsinsatsen vid branden i Västmanland 2014
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för samhällsvetenskapSammanfattning : .... LÄS MER
10. Design som engagerar : En analys av tjänstedesign och omnikanaler inom dagligvaurhandeln
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Denna studie undersöker hur olika beröringspunkter påverkar kundengagemanget inom dagligvaruhandeln. Då trenden går mot att se till kundens helhetsupplevelse inom ett företags ekosystem snarare än det enskilda köpet blir kundengagemang och omnikanal två begrepp som kan ses som högst aktuella att studera när företag idag ska utforma sin beröringspunktarkitektur. LÄS MER