Sökning: "Leader Brand"

Visar resultat 1 - 5 av 64 uppsatser innehållade orden Leader Brand.

  1. 1. Cold War In The Ice Cream Industry

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Geny Pitaloka Hayyu; Lina Radilovic; Lilla Virag Erdelyi; [2024]
    Nyckelord :Fighter Brand; Challenger Brand; Emerging Market; Corporate Brand Structure; Brand Competition; Business and Economics;

    Sammanfattning : Market leader Unilever Wall’s has been enjoying its position unchallenged for years in Indonesia, until the Chinese contender Aice joined the competition in 2015 followed by Joyday. The two challenger brands sell extremely low-priced products, gaining market share from Unilever at a fast pace. LÄS MER

  2. 2. Damned if you do, damned if you don't.

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Felix Ellqvist; Nicholas-Joel Kisling; Katharina Nadine Junge; [2023]
    Nyckelord :H M; sustainability; case; brand image; brand reputation; vocal; brand management; strategy; Business and Economics;

    Sammanfattning : “(Un)sustainable fashion: H&M breaks promise.” “H&M sued for greenwashing claims, again.” “H&M under fire!” Helena Holgersson is sitting in her office on the top floor of H&M’s Stockholm Headquarters staring at the headlines flickering on her computer screen. LÄS MER

  3. 3. Shifting Gears: Entering the Automotive Vertical

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovationsteknik

    Författare :Tobias Anderberg; Axel Svensson; [2023]
    Nyckelord :Online automotive advertising; performance-based pricing; classifieds; marketplaces; transactional models; monopolistic markets.; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Tradera, Sweden's leading online marketplace for circular consumption, is considering entering the online automotive advertising market in Sweden as a new vertical to diversify its business. This thesis aims to determine if Tradera should enter the online automotive advertising market and to propose a strategic roadmap for entry if it is determined to be beneficial. LÄS MER

  4. 4. "Vad gör DU specifikt för att se till att värdegrundsarbetet håller?" : En jämförande studie kring värdegrundsarbete i en privat och en kommunal verksamhet utifrån ett chefsperspektiv

    Magister-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och it

    Författare :Helena Carmesund; [2023]
    Nyckelord :Core values; behaviour; brand values; Värdegrundsord; core values; värdegrundsarbete; värderingar; brand values; behaviour;

    Sammanfattning : Denna uppsats är en jämförande studie av en privat och en kommunal verksamhet som båda bedriver omsorgsboenden. Syftet med uppsatsen har varit att bidra med kunskap om organisationers värdegrundsarbete utifrån ett chefsperspektiv med fokus på funktion, mål och utvärdering. LÄS MER

  5. 5. How to Become a Successful Challenger Brand

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Moboluwarin Owoturo; Lefan Zhuang; Geny Pitaloka Hayyu; [2023]
    Nyckelord :Copycat Brand; Leader Brand; Challenger Brand; Imitation; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this paper is to find the critical success factors of becoming a successful Challenger Brand. This paper aims to analyse the strategies and factors that contribute to the success and failures of these challenger brands. LÄS MER