Sökning: "Martin Wahlström"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Martin Wahlström.

  1. 1. En studie kring medarbetares upplevelser och engagemang av intern kommunikation : En kvalitativ studie genomförd på en medelstor organisation

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Martin Staffas; Adrian Wahlström; [2023]
    Nyckelord :Internal communication; Communicationchannels; Digital communicationchannels; Physical meetings; Experiences; Commitment; Employers; Intern kommunikation; Kommunikationskanaler; Digital kommunikation; Fysiska träffar; Upplevelser; Engagemang; Medarbetare;

    Sammanfattning : Denna kandidatuppsats fokuserar på hur intern kommunikation kan användas av en arbetsgivare på en medelstor organisation samt hur medarbetarna upplever den. Studien har utgått från en kvalitativ metod och empirin har samlats in genom semistrukturerade intervjuer med medarbetare, linjechefer och chefer i ledningsfunktionen. LÄS MER

  2. 2. Purchasing passion: A case study on the valuation of football players in Swedish clubs.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansiering

    Författare :Johan Hägerström; Martin Wahlström; [2022]
    Nyckelord :Valuation; Football; Institutional logics; Transfers;

    Sammanfattning : Every year football clubs across the world spend billions of dollars combined on acquiring new players. To purchase a player from another club, a transfer fee must be paid. Putting a monetary value on a human requires significant consideration. This case study investigates the valuation process in Swedish football clubs. LÄS MER

  3. 3. Games for Change : Exploring the Effects of the Game Climate Fresk at Schneider Electric and the Climate Engagement Potential for Employees

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Lärande

    Författare :Björn Nordin; Martin Wahlström; [2022]
    Nyckelord :Pro climate behaviour; Value-action gap; Climate ambassador; Behavioural change; Attitude change; Self- and Collective efficacy; Climate change education; Corporate climate action; Klimatpositivt beteende; Value-action gap; Klimatambassadör; Beteendeförändring; Attitydförändring; Själv- och kollektiv förmåga; Klimatutbildning; Corporate climate action;

    Sammanfattning : Climate change creates an urgency for action to be taken at government, corporate and individual level. Changing behaviours is a necessity to meet the global temperature goal of 2 °C increase, and companies have a significant role to play in this transformation. To change these behaviours, a change needs to happen in both attitudes and actions. LÄS MER

  4. 4. Involvering av äldre vuxna i utvecklingen av digitala tjänster

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Erik Wahlström; Martin Gustafsson; [2017]
    Nyckelord :Deltagande design; co-design; äldre vuxna; co-design tekniker;

    Sammanfattning : Engaging older adults in the development of digital services is an important aspect.Although previous studies have identified challenges associated with involving this targetgroup, more research is required on how technologies in participating design can be usedto address these challenges. LÄS MER

  5. 5. Effects of direct and indirect feedback on ESL/EFL writing. A literature review focusing on form

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för språk och litteraturer

    Författare :Martin Wahlström; [2016-05-04]
    Nyckelord :Direct feedback; Indirect feedback; EFL; ESL; Motivation;

    Sammanfattning : Feedback is a very broad term involving many different ways of providing information to our students. The effectiveness of feedback has been largely debated throughout history. The major debate had its starting point in Truscott´s (1996) claim that error correction is ineffective and perhaps even harmful. LÄS MER