Sökning: "Team selling"

Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden Team selling.

  1. 1. Visualization of High Load Transactional Data

    Master-uppsats, Lunds universitet/Certec - Rehabiliteringsteknik och Design; Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologi

    Författare :David Ravanelli; Anna Hjalmarsson Flodkvist; [2023]
    Nyckelord :Technology and Engineering;

    Sammanfattning : IKEA is a Swedish company that has been the largest retailer of furniture for the past fifteen years. Selling orders worth EUR 44.6 billion in 2022, IKEA has to meet great logistic needs in order to maintain a functioning business. LÄS MER

  2. 2. Life cycle cost analysis as a tool for industrial sales: lessons from two industries in India Subcon

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :P USHANI CHATHURANGA SANDEEPANI JAYASIRI FERNANDO; ANGODA L PIYANKARA JAYADEWA GUNARATHNA; [2022]
    Nyckelord :LCCA; Sales Process; Industrial Sales; Industrial Buyer Behavior; Internal Customer; Sales Function; Sales Tools;

    Sammanfattning : Industrial selling is considered to be one of the highly challenging tasks and sales personnel are exploring new strategies and tools to stay ahead of the competition to achieve organizational objectives. The study has focused on adding to the academic knowledge of the use of an innovative and creative sales tool to enhance the performance of the function. LÄS MER

  3. 3. Data at your service! : A case study of utilizing in-service data to support the B2B sales process at a large information and communications technology company

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Ingrid Wendin; Per Bark; [2021]
    Nyckelord :data; serve; sales; industrial sales; data driven; data-driven; big data; decision-making; sales process; sales opportunity; challenge; improve; efficiency; KAM; access; digitalization;

    Sammanfattning : The digitalization of our society and the creation of data intense industries are transforming how industrial sales can be made. Large volumes of data are generated when businesses and people use digital products and services which are available in the modern world. LÄS MER

  4. 4. Value-driving factors for Employer Attractiveness : A multiple case study within the IT industry

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Jonatan Moen; Magdalena Woodhouse; [2021]
    Nyckelord :Customer value; Employer attractiveness; Employer branding;

    Sammanfattning : As the society we live in today is moving towards being more technology-driven, the competition in the labor market of attracting people within the IT industry is increasing. To attract people within the IT industry, firms must understand what attracts these people to then be able to form a proposition that suits these individuals. LÄS MER

  5. 5. Kontinuerlig förbättring av kunskaps- och erfarenhetsdelning i växande konsultorganisationer : En studie genomförd på en konsultorganisation inom samhällsbyggnadsbranschen

    Master-uppsats, KTH/Fastigheter och byggande

    Författare :Teresa Villegas; Meliina Lara Matikainen; [2021]
    Nyckelord :Knowledge sharing; knowledge management; experience sharing; experience feedback; knowledge; Kunskapsdelning; kunskapshantering; erfarenhetsdelning; erfarenhetsåterföring; kunskap;

    Sammanfattning : Kunskap- och erfarenhetsdelning är ett brett och viktigt koncept för företagens ekonomiska tillväxt och konkurrenskraft. För konsultfirmor är det av extra vikt då deras kärnverksamhet grundar sig i att sälja kunskap i form av tjänster, men där problematiken är att de projektledande konsulterna kan uppleva att hjulet kontinuerligt återuppfinns i projekten. LÄS MER