Avancerad sökning
Hittade 3 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. International disputes and nation branding. Investigating Individual Attitudes, Attitude Changes, and Its Implications in the wake of the NATO dispute between Turkey and Sweden
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis investigates the interplay between attitudes and nation branding in the context of the NATO dispute between Sweden and Turkey, along with its subsequent events. The study employs a mixed-method approach, combining a pre-study and content analysis, with a quantitative survey and qualitative interviews that illustrates the nuances of the attitudes measured. LÄS MER
2. Synen på ZYN : En studie om hur gratisprover påverkar attityd och konsumentbeteende
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : I den här studien har Swedish Matchs marknadsföring av produktlinjen ZYN undersökts, med fokus på marknadsföring genom gratisprover. Då produktkategorin nikotinpåsar inte regleras av Lag (2018:2088) om tobak och liknande produkter har Swedish Match helt andra möjligheter att marknadsföra ZYN än företagets tobaksprodukter. LÄS MER
3. Decision-makers’ Attitudes and Behaviors Toward E-mail Marketing
Magister-uppsats, IHH, Marketing and LogisticsSammanfattning : Background E-mail marketing is used to get consumers’ attention to one’s products, services, need, etc., and ultimately to get them to act in a specific way. LÄS MER