Sökning: "What happens with company culture"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden What happens with company culture.
1. Method development of flow cytometry analysis of yeast and lactic acid bacteria viability for alcohol fermentation
Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk mikrobiologi; Lunds universitet/BioteknikSammanfattning : The usage of yeast in conventional brewing techniques involving alcoholic fermentation is an age-old process. Analyzing the viability and obtaining physiological information regarding the microbial diversity of the fermentation samples plays a pivotal role in obtaining real-time information as well as developing a more efficient process design. LÄS MER
2. Att bädda in en medarbetare från en annan nationell kultur : en fallstudie på Lantmännen Maskin
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Syftet med studien har varit att studera vad som händer i en organisation när en individ från en annan nationell kultur kommer till arbetsplatsen, och vilka faktorer som påverkar inbäddningen. Studien har bestått av en fallstudie, där fyra anläggningar tillhörande Lantmännen Maskin och Swecon har besökts, två i Uppsala och två i Staffanstorp. LÄS MER
3. Formella styrsystem i gasellföretag
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Begreppet gaseller har fått en allt större betydelse sedan det introducerades av Birch år 1979. Gasellföretags utmaning är att de arbetar under en hög tillväxt. Att ständigt bibehålla en snabb tillväxt och hög prestanda blir allt svårare när det sker i en oförutsebar miljö. LÄS MER
4. Shareadox : -The paradox of service quality assurance in Sharing Economy businesses
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : The purpose of the Sharing Economy is to exploit unused resources between people, as an alternative to buying new and owning themselves (Gansky, 2010). Gansky (2010) argues that a major reason why the Sharing Economy has grown in recent times is, besides from the recession and people’s increased environmental awareness, the urbanization which has made people move closer to each other and in to the big cities. LÄS MER
5. Moral Branding - The role of a moral brand in a context of organizational culture, identity & change
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: To gain an understanding of how organizational culture and identity are seen as interrelated with a moral brand, by investigating a company that is going through an organizational change. In addition to this, we intend to explore what happens with a company’s moral brand, culture, and identity, when going through these kinds of changes. LÄS MER