Sökning: "callcenter kvalitet"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden callcenter kvalitet.
1. Time series Forecast of Call volume in Call Centre using Statistical and Machine Learning Methods
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Time series is a collection of points gathered at regular intervals. Time series analysis explores the time correlations and tries to model it according to trend and seasonality. One of the most relevant tasks, in time series analysis, is forecasting future values, which is considered fundamental in many real-world scenarios. LÄS MER
2. Effekterna övervakning har på servicekvaliteten hos callcenter
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Denna uppsats innehåller en undersökning om hur övervakning och IT påverkar den service kvalitet som ett callcenter levererar. Detta genomfördes genom att genomföra fem intervjuer som var grundade i vårt ramverk. Intervjuerna gav oss förståelse över hur övervakningen och IT påverkade verksamheten och de anställda. LÄS MER
3. Callcenter outsourcing : Krav och kvalitetssäkring
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, EHVSammanfattning : Outsourcing och specifikt callcenter outsourcing diskuteras bland företag. Tyngden i diskussionen ligger på kvalitén, som är en aktuell aspekt av fenomenet callcenter outsourcing. Frågan berör flera parter; de företag som outsourcar, callcenter och konsumenter. LÄS MER