Sökning: "customer experience"
Visar resultat 31 - 35 av 1457 uppsatser innehållade orden customer experience.
31. Value creation within a digital service platform through the lens of service-dominant (S-D) logic : A case study of Eljun’s digital payment platform
Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : The number of companies who base their business model on digital platforms has increased in the recent years. Successful examples of digital platforms are e.g., Airbnb, Klarna or Uber. LÄS MER
32. Tillit redan vid första mötet? : User Experience (UX) påverkan på tillit mellan företag och kund
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Företag som arbetar aktivt med dess kundrelationer har stora möjligheter att öka sina intäkter. Genom att bibehålla 5% av sina kunder kan företagets intäkter öka med nästan 100%. LÄS MER
33. EXPLORING THE POTENTIAL OF PERCEPTUAL LIGHT ART TO ENHANCE EXPERIENTIAL RETAIL ENVIRONMENTS
Magister-uppsats, KTH/LjusdesignSammanfattning : The surge in online shopping has resulted in decreased customer presence in brick-and-mortar stores. To attract customers, retailers need to enhance the experiential value of their environments. Lighting plays a crucial role in creating appealing spaces and guiding customers. LÄS MER
34. The use of retail self checkout systems and its influence on the experiences of the Swedish shopper
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)Sammanfattning : Traditional retail with personal service is becoming scarce. The personal interaction is replaced with self service alternatives, and the consumer is now seen as a co-service producer. LÄS MER
35. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER