Sökning: "digital shopping channels"
Visar resultat 11 - 15 av 33 uppsatser innehållade orden digital shopping channels.
11. Click & collect: En studie kring COVID-19 och dess påverkan i fysiska butiker : En kvalitativ studie angående hur COVID-19 har påverkat fysiska butiker och dess click & collect
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Due to COVID-19 the authors of the following study aim to examine how COVID-19 has affected society by studying its impact on grocery stores. The following study is based on a case study design where a total of four respondents have participated. LÄS MER
12. ComDev at Malmö University as a representation of “Digital for Development”. An example of a pioneer in distance-based learning
Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Sammanfattning : AbstractThe importance of technological progress is hard to downplay, and it becomes even moreobvious in the times of the crisis. The COVID-19 pandemic has been changing the normalflow of everyday life: a lot of countries have closed their borders, unnecessary travel isreduced to minimum, online grocery shopping breaks any possible records, we live withthe feeling of uncertainty what tomorrow may bring. LÄS MER
13. En bransch i digital förändring : En studie om e-handelns påverkan på den svenska apoteksmarknaden
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: Digitaliseringen har haft en stor påverkan på den svenska handeln. E-handeln har de senaste åren fått en ökad betydelse och präglas idag av stark tillväxt. Inom flera branscher har det därtill skett en kanalförflyttning från fysiskt till digitalt och en reduktion av fysiska butiker. LÄS MER
14. RFID in the FMCG Market
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : As a result of digitalization, the food industry, along with the rest of the retail industry, faces many new challenges. With increased customer demand for sales and seamless experience through digital channels, larger companies, with a traditional store concept, need to adjust their business concept accordingly. LÄS MER
15. Dynamics in the Swedish Grocery Retail Industry : The current landscape, challenges and levers in distribution for Swedish grocery retailers
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : There is a significant transformation taking place in today’s retail landscape with the increasing adoption of digital technologies in society. Customers are finding new purchasing habits and retailers are exploring different channels to serve customers in. LÄS MER