Sökning: "emotional sustainability"
Visar resultat 1 - 5 av 109 uppsatser innehållade orden emotional sustainability.
1. Influerad av influencers : En kvalitativ studie om unga kvinnors syn på influencers kommunikation på sociala medieplattformar med fokus på impulsköp och miljöaspekter
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : This thesis analyzes how young female students aged 20–25 perceive influencer marketing communication on social media and its correlation with their impulsive purchases within the fast fashion industry. The study involves eight interviews to gain an understanding of these consumers' behavior during impulse purchases. LÄS MER
2. The Soundtrack to a Life : Kartläggning av artisters hälsa i musikbranschen
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Background: Being an artist in the Swedish music industry in 2023 has been found to labor relations involving challenges related to health, hope, creativity and inspiration(Rödblom et al., 2023). LÄS MER
3. Emotion in adult learing
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogikSammanfattning : Aim: Of particular interest to this research are migrant students’ emotional states in the courses Swedish for foreigners (in Swedish “Svenska för invandrare” or SFI Swedish for immigrants) and their learning process, including types of emotions, reasons for the occurrence of these emotions, and the influence these emotions may have on learning. The study has an overarching research aim that incorporates identifying the main types of emotional states of SFI migrant students in Sweden, analysis of the dependency of emotional states of students on their studies, socialization, and integration. LÄS MER
4. Inga rosa moln : En kvalitativ intervjustudie om kvinnors upplevda konsekvenser av obstetriskt våld
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärdSammanfattning : Obstetriskt våld innebär ett vårdlidande i form av avsaknad av samtycke och kränkningar som påverkar kvinnans fysiska, psykiska, emotionella och existentiella hälsa. Vilket kan få konsekvenser för hela kvinnans livsvärld. LÄS MER
5. Role of CSR and Brand Image : A qualitative study on IKEA
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Purpose The primary objective of this study is to make theoretical advancements and practical insights for companies aiming to strengthen enhance their brand image through the implementation of CSR initiatives.. LÄS MER