Sökning: "successful companies"
Visar resultat 1 - 5 av 1960 uppsatser innehållade orden successful companies.
1. TikTok-influencers: vad är ett vinnande koncept för framgång? En kvalitativ innehållsanalys om olika personliga varumärkesbyggande kommunikationsstrategier samt karaktärsdrag som är framträdande i svenska influencers TikToks
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Executive summary The purpose of this thesis is to examine the construction of personal brands on influencers on the platform TikTok. Influencers - a very current and relevant phenomenon in today’s society, are gaining more power in the media landscape and have major influence on both social media users and companies. LÄS MER
2. Game publishers and their constant need for damage control : A Content Analysis of Activision Blizzard's communication during their public-relations crises
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : Big organisations and companies in game development and distribution have in recent years become involved in public-relations crises. In the past you could see that dissatisfied consumers have an impact on the image for organisations. LÄS MER
3. Challenges for Artificially Intelligent Medical Devices in the Nordics and Suggested Strategies to Respond
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : With aging populations, unequal access to care, and shortages of staff, healthcare systems today are facing many challenges. Technology advancements, with artificial intelligence (AI) in particular, have been one of the main drivers of innovation in multiple industries. LÄS MER
4. Navigating the Intersection: Cost Reduction and Sustainability in Logistics Strategies
Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Redovisning, Marknadsföring, SCM, Informatik och RättsvetenskapSammanfattning : Background: Cost reduction in logistics is crucial for improving profitability and achieving continuous sustainability improvement. Companies aim to maintain margins through cost reduction strategies in logistics yet staying sustainable in competitive markets. LÄS MER
5. Svenska Modedesigners Upplevelser av Country-of-Origin : Utmaningar och Möjligheter Utomlands
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Svenska varumärken i allmänhet och svenska modevarumärken i synnerhet har en god ställning på den globala marknaden. Som en konsekvens av detta väljer flera svenska modeföretag att marknadsföra sina varumärken genom att betona sitt svenska ursprung. Detta är vad som inom marknadsföring benämns som Country-of-Origin. LÄS MER