Sökning: "traditional garment company"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden traditional garment company.
1. A transformation of a garment company from offline to online - an analysis with solutions based on SWOT and Enterprise Modeling : A case study on a small traditional enterprise
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/InformatikSammanfattning : Chinese traditional garment enterprises not only have to face inventory and channel problems left over by history, but also encounter the influx of new online companies into the market, resulting in a significant decline in the turnover of the traditional garment industry. With the promotion of e-commerce, the economic development of the garment industry presents a new trend. LÄS MER
2. Gradering av barnplagg : En jämförelse mellan två olika sätt att applicera gradering
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Följande studie är en kandidatuppsats i designteknik. Den undersöker skillnader som uppkommer vid gradering när två olika appliceringsmetoder används. Undersökningen görs på uppdrag från ett svenskt modeföretag. LÄS MER
3. Konsumenters attityd till reklamationsalternativ : samspel mellan känslor, uppfattningar och agerade i fast fashion-branschen
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Complaints, due to broken products, are today mostly handled in two ways in the fast fashion industry. These two ways are replacement of goods or a refund. This paper investigates whether repair of the product would be an acceptable option for the consumer. LÄS MER
4. Consumer insight : a research of sportswear shopping
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : The report is an attempt to incorporate consumer insight in the female sportswear segment to figureout how it can be used in the clothing industry. The consumer insight methods are performed on anexperimental basis to get a perception of how it can be done and figure out how it differs fromtraditional market research. LÄS MER