Sökning: "types of customer expectations"
Visar resultat 1 - 5 av 29 uppsatser innehållade orden types of customer expectations.
1. Kravställning i förändring - En studie i hur det ökande användandet av molnbaserade affärssystem influerar kunders krav
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Användandet av affärssystem är idag utbrett bland såväl stora som små företag. Implementeringen av dessa system är dock ofta kostsamma och komplexa processer, vilka historiskt sett har krävt god och relevant kunskap hos företaget. LÄS MER
2. Processutveckling i praktiken : En fallstudie om processutvecklingsmetoders användbarhet
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Bakgrund och problem: Att arbeta processorienterat är viktigt för alla typer av företag för att kunna möta en högre ställd kravbild från kunder och omvärlden. En del av processorienteringen involverar att utveckla och effektivisera affärsprocesser. LÄS MER
3. Partnership for sustainability : A qualitative study of the importancefor enhanced sustainability in thepartnership between mining suppliersand customers
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Global warming is a severe threat to the climate and the planet's environment. Climate changehas been a growing area to focus on for the entire world, including all industries andbusinesses to date. LÄS MER
4. The role of Cryptocurrency in shaping customer loyalty
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : An emerging body of research has focused on cryptocurrencies and loyalty programs; nevertheless, there is still a significant knowledge void and potential for more investigation into this field and the relation between them. Research has given a limited amount of attention to the role that cryptocurrencies play, even though cryptocurrencies have the potential to radically alter the nature of value perception, which is an essential component of the design of any loyalty program. LÄS MER
5. Evaluation of Natural Language Processing and Machine Learning Tools for the Automation of the Customer Service Task
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Customer service is an integral part of every modern company. Nowadays, almost any company can offer their customers extended means of communication, which considerably change customers’ concept of speed and convenience, resulting in higher expectations of the quality of the delivered customer service. LÄS MER