Sökning: "Brand manager role"

Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Brand manager role.

  1. 1. "Vad gör DU specifikt för att se till att värdegrundsarbetet håller?" : En jämförande studie kring värdegrundsarbete i en privat och en kommunal verksamhet utifrån ett chefsperspektiv

    Magister-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och it

    Författare :Helena Carmesund; [2023]
    Nyckelord :Core values; behaviour; brand values; Värdegrundsord; core values; värdegrundsarbete; värderingar; brand values; behaviour;

    Sammanfattning : Denna uppsats är en jämförande studie av en privat och en kommunal verksamhet som båda bedriver omsorgsboenden. Syftet med uppsatsen har varit att bidra med kunskap om organisationers värdegrundsarbete utifrån ett chefsperspektiv med fokus på funktion, mål och utvärdering. LÄS MER

  2. 2. Customer Relationships and Physical Stores in Omnichannel Context: A Qualitative Study of Retail Brand and Store Manager Perspectives

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Song Thu Nguyen; Joo Won Lee; [2023]
    Nyckelord :Customer Relationships; Physical Stores; Omnichannel Context; Retailing; CRM; Relationship Marketing; Business and Economics;

    Sammanfattning : This research paper delves into the complex domain of customer relationships within the physical stores of an omnichannel context. The primary objective is to provide a comprehensive understanding of the strategic management of these relationships by retail brands and store managers. LÄS MER

  3. 3. Navigating the Unknown: A Study on How the Brand Manager Role Evolves in Response to the Metaverse as a New Branding Context

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Lisa Sjöberg; Inga Maslowski; [2023]
    Nyckelord :Branding; Brand management; Brand manager role; Metaverse; Strategy formation; Experimentation; Co-Creation; Community; Generational shift; Emerging technologies; Social Sciences;

    Sammanfattning : The evolution of the digital landscape through emerging technologies presents brand managers with a new context for managing their brand: the metaverse. This thesis investigates how the role of the brand manager and the related brand management practices evolve in response to this. LÄS MER

  4. 4. Gen Z @ Work: A Changing Management Situation : A Qualitative Study of Generation Z in a Remote Working Environment from a Management Perspective

    Master-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Simon Ljungquist; Simon Lund; [2023]
    Nyckelord :remote work; generation z; motivation; loyalty; management; leadership;

    Sammanfattning : Background: Remote work has in recent years been adapted by many organizations and are described to challenge the traditional managerial role. Simultaneously, generation Z are taking an increasingly large part of the labor market and bring new behaviors to organizations and managers. LÄS MER

  5. 5. Företagsledarens roll vid riskhantering i en tjänstefierad organisation.

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Johanna Eskilstorp; Johanna Widman; [2020]
    Nyckelord :Servitization; Service-dominant logic; risk managment; leadership styles; leadarship; Tjänstefiering; tjänstelogik; riskhantering; ledarstilar; ledarskap;

    Sammanfattning : Background and problem More and more companies are now developing from only delivering a single product to now also deliver services. These transformations into servitization bring both risks and benefits to companies making the transition. The benefits of servitization is a well-defined area in the academic literature. LÄS MER