Sökning: "Brand manager role"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Brand manager role.
1. "Vad gör DU specifikt för att se till att värdegrundsarbetet håller?" : En jämförande studie kring värdegrundsarbete i en privat och en kommunal verksamhet utifrån ett chefsperspektiv
Magister-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och itSammanfattning : Denna uppsats är en jämförande studie av en privat och en kommunal verksamhet som båda bedriver omsorgsboenden. Syftet med uppsatsen har varit att bidra med kunskap om organisationers värdegrundsarbete utifrån ett chefsperspektiv med fokus på funktion, mål och utvärdering. LÄS MER
2. Customer Relationships and Physical Stores in Omnichannel Context: A Qualitative Study of Retail Brand and Store Manager Perspectives
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This research paper delves into the complex domain of customer relationships within the physical stores of an omnichannel context. The primary objective is to provide a comprehensive understanding of the strategic management of these relationships by retail brands and store managers. LÄS MER
3. Navigating the Unknown: A Study on How the Brand Manager Role Evolves in Response to the Metaverse as a New Branding Context
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The evolution of the digital landscape through emerging technologies presents brand managers with a new context for managing their brand: the metaverse. This thesis investigates how the role of the brand manager and the related brand management practices evolve in response to this. LÄS MER
4. Gen Z @ Work: A Changing Management Situation : A Qualitative Study of Generation Z in a Remote Working Environment from a Management Perspective
Master-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Remote work has in recent years been adapted by many organizations and are described to challenge the traditional managerial role. Simultaneously, generation Z are taking an increasingly large part of the labor market and bring new behaviors to organizations and managers. LÄS MER
5. Företagsledarens roll vid riskhantering i en tjänstefierad organisation.
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and problem More and more companies are now developing from only delivering a single product to now also deliver services. These transformations into servitization bring both risks and benefits to companies making the transition. The benefits of servitization is a well-defined area in the academic literature. LÄS MER