Sökning: "Charlotte Prior"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden Charlotte Prior.
1. Elevassistentens uppdrag på fritidshemmet : En kvalitativ studie
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Södertörns högskola/LärarutbildningenSammanfattning : This study aims to research the student assistant’s workplace situation at the after-school center, wherein we examine the various differences between how school leaders, parents and guardians aswell as student assistants handle their duties at the after-school center. These questions are as follows, ”What duties should the student assistant role encompass”, as well as”Which differences exist in the support which students with special needs receive during school hours respective to after-school hours”. LÄS MER
2. Critical success categories and their effect on ESS outcome
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. Exploring the Roles of Sustainable Branding Strategies: Factors
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This study highlights the dialectics between the emotional- and functional attributes of sustainable branding strategies and how these influence the consumption experience of sustainable clothing brands. The qualitative study found that emotional attributes have the most substantial influence on consumers’ consumption experience. LÄS MER
4. Arbetsterapeuters erfarenheter av förskrivning av kognitiva hjälpmedel för vuxna med ADHD
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsovetenskapSammanfattning : The aim of this study was to describe occupational therapists’ experience of prescribing cognitive assistive technology for adults with ADHD. Semi-structured interviews were conducted with eight occupational therapists who worked in a region in central Sweden. LÄS MER
5. Ett – två – oj, oj jättemånga! : En studie i förskoleklass om tidiga insatser i matematik med fokus på taluppfattning
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för matematik (MA)Sammanfattning : En god taluppfattning är grundläggande för förståelse i matematik. Forskning (Lundberg & Sterner, 2009; Sayers, Andrews & Björklund Boistrup, 2016) visar på hur viktig barns tidiga matematiska kunnande är för goda skolframgångar i matematik i grundskolan samt att tidiga insatser i matematikundervisningen verkar främjande för elevers matematiska utveckling. LÄS MER