Sökning: "Isabelle Creutz"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Isabelle Creutz.

  1. 1. BUCKLE UP! Time to Ensure Responsible Innovation in the Automotive Industry: A case study of a Swedish-based automotive company

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Isabelle Creutz; Jenny Pettersson; [2023-07-19]
    Nyckelord :Business Model Innovation; Responsible Innovation; Sustainable Innovation; Dark Side of Innovation; Automotive Industry; Mobility as a Service;

    Sammanfattning : As the automotive industry undergoes a shift towards service-based solutions as an alternative to car ownership, it is essential to acknowledge the industry's challenges in terms of responsibility. The following research paper aims to investigate how the framework “Four Dimensions of Responsible Innovation” can be applied to an organization in the automotive industry to evaluate how responsibility is ensured within its internal innovation processes. LÄS MER

  2. 2. The Future of Marketing: Online Transformation of Brand Experience Design

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Kevin Blomkvist; Isabelle Creutz; [2021-06-28]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Unga och Brand Content på sociala medier : En studier om hur unga personer förhåller sig till Brand Content på sociala medier

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Julia Creutz; Isabelle Borgkvist; [2016]
    Nyckelord :Brand Content; content; social media; brands; marketing; Social Proof; Chunking; Social Networking Sites; data visualization; WOM.; Brand Content; innehåll; sociala medier; företag; varumärken; marknadsföring; Social Proof; Chun-king; Social Networking Sites; datavisualisering; WOM.;

    Sammanfattning : Detta arbete inkluderar en undersökning av hur unga förhåller sig till brand content på Sociala medier. Resultaten av denna undersökning har bidragit till två slutprodukter som i sin tur levererats till två olika uppdragsgivare. Målgruppen är unga personer i åldrarna 15-24 bosatta i Sverige. LÄS MER

  4. 4. Smart Hem, smart för vem? : En kvalitativ studie om varför det Smarta Hemmet inte har fått sitt förväntade genomslag

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Julia Creutz; Isabelle Borgkvist; [2015]
    Nyckelord :Smart Homes; home automation; Internet of Things; Ubiquitous Computing; Smarta Hem; hemautomation; Internet of Things; Ubiquitous Computing;

    Sammanfattning : Smart Homes are not smart for everyone, at least not yet. The purpose of this paper is to examine four obstacles that prevents Smart Homes from being adopted as a standard in Sweden. This paper is based on the contributions of the study “Home Automation in the Wild: Challanges and Opportunities” (Brush et al. LÄS MER