Sökning: "KAPLAN"
Visar resultat 21 - 25 av 264 uppsatser innehållade ordet KAPLAN.
21. Hospice Stammen
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljöSammanfattning : Abstract I have focused on hospice which is a home for those who have a terminal disease and are in the final stages of life. Hospice care is more than just the regular hospital medical care. Instead, it is built on a philosophy of care where the patient’s physical, existential and psychological needs are in focus. LÄS MER
22. sjuksköterskors erfarenheter av patientdelaktighet i omvårdnaden
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : Background: Patient participation aims to make the patients feel safe and able to participate in their own care. Information and care relationships help to promote patient participation. LÄS MER
23. Förtätning på bekostnad av mental återhämtning : en platsanalys av Södra Rosendals bostadsgårdar och dess återhämtande kvaliteter
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentSammanfattning : Under de senaste årtiondena har stress och stressrelaterade sjukdomar ökat markant världen över och är idag en av de främsta orsakerna till psykisk ohälsa. Inom landskapsplanering syns samband mellan det försämrade måendet och minskandet av gröna ytor när städer förtätas. LÄS MER
24. Management control systems : An Empirical study of work performance
Master-uppsats,Sammanfattning : Working from the office was not a plausible choice for many organizations due to the COVID-19 pandemic that started in 2020. The insurance industry was one of the industries in Sweden that had to start working from home. LÄS MER
25. Achieving Trust, Satisfaction and Commitment From AI Interactions : A Qualitative Study On The Effect of AI On Relationship Quality With Companies
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Introduction - Artificial intelligence, defined as “the ability of a system to correctly interpret external data, learn from such data, and use these learnings to achieve specific goals and tasks through flexible adaptation” (Kaplan and Haenlein, 2020, p.17), is an important tool for facilitating interactions between companies and customers. LÄS MER