Sökning: "MÖLLER HENRIK"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden MÖLLER HENRIK.
1. ”Ramarna blev för begränsande” : Förskollärares perspektiv på kreativitet före och efter Läroplanen
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för barndom, utbildning och samhälle (BUS)Sammanfattning : Syftet med den här studien var att genom ett nu och då perspektiv analysera hur förskollärare utbildade före och efter läroplanen resonerar kring begreppet kreativitet och vilken plats den har i förskolan. För att närma sig detta intervjuade författaren tre förskollärare som fick sin utbildning på 70 och 80-talet, före läroplanen, samt tre förskollärare utbildade mellan 2008–2022, efter läroplanen. LÄS MER
2. Doing sustainability work in SMEs- Setting new standards, maintaining others’ - or navigating a middle way?
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Sustainability work is nowadays high on the agenda for businesses to deal with, and practices for how to enact sustainability have been established and institutionalized over time. However, larger companies have set the agenda for this debate, putting small and medium-sized companies (SMEs) in the shadows. LÄS MER
3. Use-Oriented Business Model for Consumer Durables : an Exploratory Case Study on Business Model Capabilities
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Industriell EkonomiSammanfattning : Purpose - The purpose of this study is to explore capabilities needed to deploy a use-oriented businessmodel (UOBM) for consumer durables with low utilization rate. Therefore, the study seeks to uncover activities needed to realize business model capabilities and the capabilities impact on business performance. LÄS MER
4. Svensk säkerhetspolitik - En förklaring
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Swedish security policy has long been centered on a policy of neutrality. This has changed and is now centered on solidarity. A strong will of cooperation with other countries and organizations in order to create security for the nation. LÄS MER
5. The coherency between Fjällräven’s brandidentity and brand image : A mixed method case study of an outdoor brand and the coherency betweenits brand identity and brand image.
Magister-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: It is important to have a coherent brand identity and brand image, as that facilitate the communication process for the brand. It specifically becomes an issue when consumers do not understand what the brand stands for. LÄS MER