Sökning: "Malin Hornemark"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Malin Hornemark.

  1. 1. Kommunicera CSR genom influencer marketing: utmaningar och möjligheter : – en kvalitativ studie

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Malin Hornemark; [2021]
    Nyckelord :Influencers; influencer marketing; marketing; advertising; CSR; corporate social responsibility; sustainability; social media; credibility; risks; digital marketing.; Influencers; influencer marketing; marknadsföring; reklam; CSR; corporate social responsibility; hållbarhet; sociala medier; trovärdighet; risker; digital marknadsföring.;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet är att skapa förståelse för hur företag arbetar med CSR och om det är möjligt att använda sig av influencers som marknadsföringsverktyg när detta arbete ska förmedlas. Syftet är också att ta reda på om denna marknadsföring har några underliggande utmaningar och möjligheter. LÄS MER