Sökning: "Nature and Scope of business Management"
Visar resultat 11 - 14 av 14 uppsatser innehållade orden Nature and Scope of business Management.
11. Role of Organizational Culture in Creating Readiness for Change Project
Master-uppsats, FöretagsekonomiSammanfattning : Given the dynamic and unpredictable nature of modern business environment, organizations need to always be ready for change. It is essential for employees to be able to accept change initiatives at workplace and contribute to them constructively. LÄS MER
12. How Diversity Influences the Work Process
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementSammanfattning : ABSTRACT Title: How Diversity Influences the Work Process in Cooperation Projects Author: Sofia M Westerberg Supervisors: Marie Aurell, Marie Hemming Department: School of Management, Blekinge Institute of Technology Course: Master’s thesis in Business Administration, 10 credits Background: Cooperation beyond organizational boundaries becomes more necessary because of the changing nature of the business environment. The project as a form of organization is very well suited to carry out difficult tasks, not only within organizations but also between them. LÄS MER
13. Projekt- och förändringsledares betydelser för IT-projekt
Magister-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : IT är ett naturligt hjälpmedel för många företag och organisationer. Det är därför vanligt att företag försöker effektivisera och förbättra sin verksamhet genom att införa nya affärssystem. När ett nytt affärssystem ska införas startas ofta ett IT-projekt med en utsedd projektledare som ansvarig för att nå önskat resultat. LÄS MER
14. Yoga; spiritual balance of contemporary consumers
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This research study constitutes a critical stand, which departure from the increase in welfare, and decrease in quality of life, and is further directed to the sphere of consumption. Contemporary consumers appear to seek for components to construct their self with through consumption, consumerism has become a sphere of life, and has consequently also become a victimizing force steering the identity and self construction of consumers. LÄS MER