Sökning: "Pontus Asking"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Pontus Asking.

  1. 1. Analys av användbarhet och arbetsflöde vid modernisering av applikation

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknik

    Författare :Pontus Rohdén; Richard Nilsson; [2020]
    Nyckelord :Användbarhet; Mjukvara; Elicitering; Markupplåtelser; MVP; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Detta examensarbete har utförts i samarbete med Knowit Core i Malmö för att utveckla nästa generation av ett system för markupplåtelser, som används på Malmös fastighets- och gatukontor. Målet med arbetet har varit att undersöka hur ny teknologi och kunskap kan användas för att förbättra användbarhet och arbetsflöde i ett förlegat system. LÄS MER

  2. 2. Making Chatbots More Conversational : Using Follow-Up Questions for Maximizing the Informational Value in Evaluation Responses

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Pontus Hilding; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This thesis contains a detailed outline of a system that analyzes textual conversation-based evaluation responses in an attempt to maximize the extraction of informational value. This is achieved by asking intelligent follow-up questions where the system deems it to be necessary. The system is realized as a multistage rocket. LÄS MER

  3. 3. Content Marketing : varumärkesbyggnad inom modebranschen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Emile Ramini; Pontus Johansson; [2018]
    Nyckelord :Content; Content marketing; Branding; Marketing communication; Storytelling. !; Content; Content marketing; Varumärke; Varumärkesbyggande; Marknadskommunikation; Storytelling;

    Sammanfattning : Digitaliseringen har öppnat upp hela världen som konkurrensfält för modevarumärken. Alltsåkan det vara ännu svårare att nå fram och väcka intresse på grund av nya digitala kanaler som företag kan använda i sin marknadskommunikation. LÄS MER