Sökning: "SERVQUAL"
Visar resultat 11 - 15 av 99 uppsatser innehållade ordet SERVQUAL.
11. Service quality and its effect on customer satisfaction in online-banking : A quantitative study about the relationship between service quality and customer satisfaction
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomiSammanfattning : The continuous development and expansion of online-banking have significantly changed the way of conducting banking errands. The traditional bank is gradually perishing as online-banking takes over, leading customers and banks to acquire new ways of communicating. LÄS MER
12. Impact of service quality on customer satisfaction
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Title: Impact of service quality on customer satisfaction. Case study: Liberia Revenue Authority Level: Master Thesis in Business Administration Author: Ehigie Clifford Johnson, Jesse S. LÄS MER
13. KOMMUNIKATIONSSUPPORTEN En analys av användarupplevelse och intern tjänstekvalitet
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteoriSammanfattning : Koncernkontoret vid Västra Götalandsregionen startade våren 2016 intern-tjänsten kommunikationssupporten i syfte att stödja medarbetare med kommunikationsrelaterade arbetsuppgifter. Syftet med föreliggande studie är att undersöka hur användarna upplever tjänstekvaliteten, samt föreslå hur tjänsten skulle kunna förbättras. LÄS MER
14. Packaging Operations in the Automotive Industry - Revealing Operational Gaps Related to Network Inefficiency, using Volvo Cars Packaging Operations as an Example
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The automotive industry has evolved into an industry of complex supply chains and networks, requiring many activities to be aligned and well-managed in order to avoid abnormalities in both the material flow and information flow. The car assembly requires many different components and material, which also in turn require different types of packaging when being transported to the production plants. LÄS MER
15. Kvalitet inom kommunala e-tjänster : Att mäta och följa upp tjänstekvalitet i offentlig sektor
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Sverige ligger ofta i framkant när det gäller digital utveckling och offentliga e-tjänster. Myndigheterna har höga krav på sig att hänga med i teknikens framfart, men hur är det med kommunerna? Ju fler e-tjänster en organisation erbjuder, ju svårare kan det vara att faktiskt ha en jämn och bra kvalitet. LÄS MER