Sökning: "SNS"

Visar resultat 26 - 30 av 91 uppsatser innehållade ordet SNS.

  1. 26. The Emergence of Decentralized Web in the Education Field : A Case Study on Challenges of Learning Systems based on Decentralized Learning Model

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Informationssystem

    Författare :Nitin Pal; [2020]
    Nyckelord :Centralized Web; Decentralized Web; blockchain in education; Social Networking Service SNS ; Learning Management System LMS ;

    Sammanfattning : Decentralization of web is, also known as Web 3.0 or Semantic Web, is catching on quickly. Deployment of a decentralized network or system for learning purposes in an educational institution could involve the use of new cutting-edge technologies and tools behind blockchain systems and Social Networking Sites (SNS). LÄS MER

  2. 27. Att kommunicera som en ideell organisation : En surveystudie om marknadsföringskanaler och marknadsföringsmetoder

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Nemanja Todorovic; Jonathan Gauffin; [2020]
    Nyckelord :Non-profit organizations; marketing; marketing channels; marketing methods; marketing choices; social media; Ideella organisationer; marknadsföring; marknadsföringskanaler; marknadsföringsmetoder; marknadsföringsval; sociala medier;

    Sammanfattning : Denna studie behandlar ideella organisationer inom den svenska ideella sektorn samt deras prioriteringar av val i marknadsföring i form av marknadsföringskanaler och marknadsföringsmetoder. Ideella organisationer bedriver verksamhet utan vinstsyfte och har ofta som mål att sprida ett budskap, en vision, ett uppdrag eller att hjälpa till i olika sammanhang. LÄS MER

  3. 28. How the most liked brands on Facebook interact with their customers

    Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologi

    Författare :Julia Barbosa Lucas; [2019-08-06]
    Nyckelord :Social media; SNS; Facebook; content; brands online; social presence theory; online marketing; social media engagement; a framework for categorizing social media posts;

    Sammanfattning : This paper investigates how the 15 most liked brands on Facebook communicate with customers on this social networking site (SNS). The content shared as well as the engagement received in different posts are analysed through the lenses of social presence theory and a framework for categorizing social media posts. LÄS MER

  4. 29. Är batteriet fullt laddad? : En kvalitativ studie om relationen mellan utmattningssyndrom och användningen av Facebook och Instagram.

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/JMK

    Författare :Naiima Farah; [2019]
    Nyckelord :FoMO; utmattningssyndrom; psykiskt ohälsa; SNS; sociala medier; Instagram; Facebook;

    Sammanfattning : Introduction: Digital development has caused major changes in how people communicate and interact with each other in the last decades, not least thanks to social media. Social media has become an important element explaining the development of new behaviors in humans by highlighting the active choice of living their lives online or offline. LÄS MER

  5. 30. Examining Facebook Use, Self-compassion and its Interactions With Subjective Well-being

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för psykologi

    Författare :Måns Andersson; [2019]
    Nyckelord :Social network services; Facebook; subjective well-being; self-compassion; sociala medier; Facebook; subjektivt välbefinnande; självmedlidande;

    Sammanfattning : The use of social network services (SNS) has exponentially grown especially among younger generations. Facebook (FB) use today constitutes a part of many university students’ everyday life. At the same time, research interest for self-compassion has grown tremendously. LÄS MER