Sökning: "Satisfaction with Overall Job Satisfaction"

Visar resultat 1 - 5 av 67 uppsatser innehållade orden Satisfaction with Overall Job Satisfaction.

  1. 1. THRIVING OR SURVIVING? : A STUDY OF JOB SATISFACTION AMONG GEN Z

    Master-uppsats, Jönköping University

    Författare :Dominika Nagy; Sabine-Jana Tomm; [2023]
    Nyckelord :Generation Z; Business; Workplace; Job Satisfaction; Employee Retention; Motivation;

    Sammanfattning : Background: As a truly digitally native generation, Generation Z just started entering the workforce and their unique characteristics and expectations should not be ignored. To satisfy and retain this newest generation it becomes important for the employers to understand and adapt their strategies accordingly. LÄS MER

  2. 2. Job Satisfaction - A Key Factor or Not for the Luxurious Hotels In Bulgaria?

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Viliana Miroslavova Borisova; Derin Kate McIntyre; Desislava Stoyanova Nenova; [2023]
    Nyckelord :job satisfaction; drivers and hinders; hotels; hospitality industry; employee satisfaction; Bulgaria;

    Sammanfattning : Background: Given the impact of job satisfaction on service quality and the value, job satisfaction holds significant importance in the hospitality industry. Understanding the drivers and hinders of job satisfaction is vital in an industry influenced by globalization and market competition. LÄS MER

  3. 3. The work values of Generation Z : A qualitative research explaining what Generation Z values and is attracted to in an employer

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Clara Emanuelsson; Jonathan Turesson; [2023]
    Nyckelord :Work Values; Generation Z; Employer branding; Employer attractiveness;

    Sammanfattning : Background: Effective employer branding helps attract and retain top talent, leading to overall success. Work values play a significant role in job preferences and satisfaction. Understanding the work values of Generation Z, is crucial for appealing to them. LÄS MER

  4. 4. Självmedkänsla i organisatorisk kontext : En kvantitativ studie om självmedkännande förhållningssätt och dess inverkan på utbrändhet, arbetstillfredsställelse och uppsägningsintention i organisationssammanhang

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Kamilla Pagard; Fredrika Skiöld; [2023]
    Nyckelord :Self-compassion; burnout; job satisfaction; turnover intention; Självmedkänsla; utbrändhet; arbetstillfredsställelse; uppsägningsintention;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka vad självmedkänsla har för inverkan på utbrändhet, arbetstillfredsställelse och uppsägningsintention i organisatorisk kontext. Där självmedkänsla i korthet innebär att möta sitt eget lidande med kärlek, vördnad och respekt. LÄS MER

  5. 5. THE INFLUENCE OF EMPOWERING LEADERSHIP IN REMOTE WORKING ENVIRONMENTS : A qualitative study of how empowering leadership influences self-leadership and internal branding

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Frida Sundström; Robin Hasselryd; [2023]
    Nyckelord :Leadership; Remote work; Self-leadership;

    Sammanfattning : When Covid-19 arrived, the rapidly accelerating transformation in the commercial sector faced a significant challenge. The circumstances of the pandemic helped to further show that it is possible for many employees to work remotely. LÄS MER