Sökning: "case study of e-commerce"
Visar resultat 26 - 30 av 295 uppsatser innehållade orden case study of e-commerce.
26. Hangers - The plastic straws of the Fashion Industry? - A case study of single-used plastic hangers
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : In line with globalization, increased customer awareness, and increasingly stringent regulations regarding sustainability, the fashion industry faces huge challenges in line with several dimensions of sustainability. Until today, the biggest focus has been on environmental improvements linked to transportations and environmentally sustainable textiles. LÄS MER
27. Breaking the Time Preference : A study of home delivery
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : Bakgrund. E-handel ökar ständigt, och med det även frakt av ehandelsvaror. Frakten som skrivs om i den här studien syftar till den frakt som sker mellan en återförsäljare och en slutkonsument. Denna är i texten kallad last-mile delivery. LÄS MER
28. Designen leder vägen : En kvalitativ studie om att skapa positiv användarupplevelse och hög användarnytta vid uppgiftsorienterade informationssystem
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Ett faktum som inte går obemärkt förbi är den ständigt ökade e-handeln. E-handelnökar på många plan världsvitt. Både antalet e-handelsbutiker som tillkommerdagligen och antalet konsumenter som använder e-handeln genom att köpaprodukter eller tjänster blir bara fler. LÄS MER
29. Identification and implementation of sustainability indicators in e-commerce for electronic goods: a Swedish case study
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperSammanfattning : When looking at shopping online there is a large amount of waste and mass consumption associated with it, therefore the topic of sustainability within e-commerce is a rising. There is research within shopping more sustainably for fashion and beauty, however there is a gap in the market when looking at the electronic goods sector. LÄS MER
30. Influence of COVID-19 on E-commerce sales : The omnichannel strategies case of the retail businesses in Sweden
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Purpose - This thesis aims to describe the strategies employed by omnichannel experts in Swedish retail shops during the Covid19 pandemic. Furthermore, the integration of the physical and online channels is studied to describe the methods used to increase sales, especially in the online channels. LÄS MER