Sökning: "consumer experiences"

Visar resultat 11 - 15 av 382 uppsatser innehållade orden consumer experiences.

  1. 11. An analysis of the Privacy Policy of Browser Extensions

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologi

    Författare :Susan Sarah Zachariah; [2024]
    Nyckelord :Privacy policy; Browser extension; Data privacy and management;

    Sammanfattning : Technological advancement has transformed our lives by bringing unparalleled convenience and efficiency. Data, particularly consumer data, essential for influencing businesses and developing personalized experiences, is at the heart of this transition. LÄS MER

  2. 12. Dålig PR är bra PR. En kvalitativ intervjustudie om trovärdighet och förtroende för Public Relations

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Michaela Matsson Amneteg; [2023-11-17]
    Nyckelord :Public Relations; PR; trovärdighet; förtroende;

    Sammanfattning : Executive summary PR, short for public relations, has become a word associated with manipulation, propaganda and often characterized by low trust and low credibility according to research. Associating PR with lies or tricks is perceived to be a pattern, simultaneously PR practitioners are portrayed in popular culture as glamorous and social individuals. LÄS MER

  3. 13. CANCEL CULTURE: Nutidens bästa vän eller värsta fiende?

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Tove Berggrund; Malin Fransson; Annie Hermansson; [2023-10-02]
    Nyckelord :Cancel culture; cancelling; influencer; profil; mottagare; sändare;

    Sammanfattning : Executive summary Digitisation has had tremendous effects on both individuals and society. The people who use social media and consume content on these platforms are exposed to both positive and negative side effects, but they also have the opportunity to influence what is actually published. LÄS MER

  4. 14. When second time’s a charm - Exploring consumers’ temporal experiences within second-hand fashion shopping

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Julia Stenmark; Klaudia Urda; [2023-07-03]
    Nyckelord :sustainable consumption; second-hand fashion shopping; shopping-as-practice; temporal experience; customer experience; circular practice;

    Sammanfattning : Second-hand fashion has emerged as a more sustainable way of shopping, promoting the circular economy while offering unique styles for a cheaper price. Although consumers generally express a willingness to adopt a more sustainable fashion consumption, this is not mirrored in their actual engagement in second-hand fashion shopping. LÄS MER

  5. 15. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Christopher Westlund; [2023]
    Nyckelord :SMMA; Luxury Brand; Customer Loyalty; Customer Response; Brand preference; Premium price; Entertainment; Interaction; Trendiness; Customization; eWOM; Fashion; Marketing; Social Media.; SMMA; Lyxvarumärke; Kundlojalitet; Kundrespons; Varumärkespreferens; Prispåslag; Underhållning; Interaktion; Trendighet; Anpassning; eWOM; Mode; Marknadsföring. Sociala medier.;

    Sammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER