Sökning: "customer oriented innovation"

Visar resultat 21 - 25 av 41 uppsatser innehållade orden customer oriented innovation.

  1. 21. Artificial intelligence in banking : A case study of the introduction of a virtual assistant into customer service

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Mehmet Ates; [2017]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; Banking; Customer service; virtual assistant;

    Sammanfattning : The usage of artificial intelligence in banking is an important theme within entrepreneurial research. The purpose of the study was to analyse the motivations, challenges and opportunities for Swedish banking institutes to implement artificial intelligence based solutions into their customer service process. LÄS MER

  2. 22. ‘Brand New Food’ - Brand Positioning of Entrepreneurial Innovation: A Multiple Case Study in the Food Industry

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jamie-Lee Celine Lammers; Karoline Ryll; [2016]
    Nyckelord :Brand Positioning; Entrepreneurial Brand Building; Innovation and Branding; Entrepreneurial Positioning; Start-Up Branding; Start-Up Positioning; Market- and Brand-Oriented Positioning; Brand Identity Filter; Authenticity; Business and Economics;

    Sammanfattning : While entrepreneurial brand building has received growing interest over the past years, the particular brand positioning practice around an innovation is little understood so far. The purpose of this study is to link the separate but interrelated academic domains of brand positioning, entrepreneurship and innovation and thereby to contribute to new theory building on entrepreneurial brand positioning practice. LÄS MER

  3. 23. Värdet av Personligheter i Front-End Innovation

    Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Författare :Hannes Ramoser; Fredrik Hygerth; [2016]
    Nyckelord :Organisation; Front-End Innovation; Personality; Team; Idea Management; Organisation; Front End Innovation; Personlighet; Team; Idea Management;

    Sammanfattning : Denna rapport söker att utforska ett nytt sätt att organisera front-end innovation. Därmed förbättra modeller av aktuell forskning som ger belägg för framgångsrika sociala nätstrukturer eller heterogenitetförhållanden, målet med denna studie är att hitta idealiska personlighetskonstellationer inom projektteam - för att göra dem kraftfulla och användbara. LÄS MER

  4. 24. Användarcentrerad affärsmodellinnovation i ett B2C perspektiv

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Daniel Gustavsson; Mikael Hagelin; [2016]
    Nyckelord :Innovation; affärsmodeller; kundvärde;

    Sammanfattning : Dagens samhälle har blivit mer och mer digitaliserat vilket har lett till att förändrade köpbeteende har vuxit fram hos kunderna. Genom den digitala utveckling har kundernas tillgång till information ökat kraftigt, vilket gör att kunderna är mer välinformerade än någonsin. LÄS MER

  5. 25. Self-Driving Cars: Diffusion of Radical Innovations and Technology Acceptance

    M1-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Hannes Engqvist; [2016]
    Nyckelord :autonomous vehicles; self-driving cars; future traffic; technology acceptance; acceptance model; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Abstract The self-driving car (SDC) is about to exit fantasy and enter reality. SDCs are expected to be available for purchase in just a few years, and the new technologies that enable autonomous driving hold much promise, regarding safety, environmental impact, increased mobility and higher comfortability. LÄS MER