Sökning: "customer oriented innovation"
Visar resultat 21 - 25 av 41 uppsatser innehållade orden customer oriented innovation.
21. Artificial intelligence in banking : A case study of the introduction of a virtual assistant into customer service
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : The usage of artificial intelligence in banking is an important theme within entrepreneurial research. The purpose of the study was to analyse the motivations, challenges and opportunities for Swedish banking institutes to implement artificial intelligence based solutions into their customer service process. LÄS MER
22. ‘Brand New Food’ - Brand Positioning of Entrepreneurial Innovation: A Multiple Case Study in the Food Industry
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : While entrepreneurial brand building has received growing interest over the past years, the particular brand positioning practice around an innovation is little understood so far. The purpose of this study is to link the separate but interrelated academic domains of brand positioning, entrepreneurship and innovation and thereby to contribute to new theory building on entrepreneurial brand positioning practice. LÄS MER
23. Värdet av Personligheter i Front-End Innovation
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : Denna rapport söker att utforska ett nytt sätt att organisera front-end innovation. Därmed förbättra modeller av aktuell forskning som ger belägg för framgångsrika sociala nätstrukturer eller heterogenitetförhållanden, målet med denna studie är att hitta idealiska personlighetskonstellationer inom projektteam - för att göra dem kraftfulla och användbara. LÄS MER
24. Användarcentrerad affärsmodellinnovation i ett B2C perspektiv
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : Dagens samhälle har blivit mer och mer digitaliserat vilket har lett till att förändrade köpbeteende har vuxit fram hos kunderna. Genom den digitala utveckling har kundernas tillgång till information ökat kraftigt, vilket gör att kunderna är mer välinformerade än någonsin. LÄS MER
25. Self-Driving Cars: Diffusion of Radical Innovations and Technology Acceptance
M1-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Abstract The self-driving car (SDC) is about to exit fantasy and enter reality. SDCs are expected to be available for purchase in just a few years, and the new technologies that enable autonomous driving hold much promise, regarding safety, environmental impact, increased mobility and higher comfortability. LÄS MER